[ad_1] تعطیلی بازارهای اطراف حرم حضرت معصومه(س) به گزارش شهرکریمه واحدهای صنفی و بازارهای محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س) در پی بسته شدن درب‌های این بارگاه مقدس، از صبح امروز در حال تعطیل شدن هستند. مجتمع‌های تجاری ملت، برلیان، کویتی‌ها، بازار شیخان، کریمه، مجتمع تجاری شمسه و دیگر بازارها و واحدهای صنفی محدوده حرم مطهر […]

[ad_1]

تعطیلی بازارهای اطراف حرم حضرت معصومه(س)

تعطیلی بازارهای اطراف حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش شهرکریمه واحدهای صنفی و بازارهای محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س) در پی بسته شدن درب‌های این بارگاه مقدس، از صبح امروز در حال تعطیل شدن هستند.

مجتمع‌های تجاری ملت، برلیان، کویتی‌ها، بازار شیخان، کریمه، مجتمع تجاری شمسه و دیگر بازارها و واحدهای صنفی محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س) پس از اعلام شورای تامین استان در خصوص تعطیلی این بارگاه مقدس از امروز باز نشده و باقی بازارها نیز در حال تعطیلی هستند.

در پی شیوع بیماری کرونا و با هدف پیشگیری از هرگونه اجتماع مردم برای کنترل این بیماری، استاندار قم، تولیت حرم حضرت معصومه(س) و تولید مسجد مقدس جمکران در نامه ای مشترک اعلام کردند درب های این اماکن مقدس تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود.

طی یکماه اخیر و با اعلام شیوع کرونا در شهر قم، مدارس و مراکز آموزشی و حوزوی استان تعطیل بوده و به مرور واحدهای صنفی، خدماتی، پارک‌ها، پارکینگ‌ها و دیگر فضاهای شهری جهت جلوگیری از تجمعات تعطیل شده است.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]