×
×

شهرکریمه – تعیین انصار شهدا برای ارتباط مستمر با خانواده شهدای قم

  • کد نوشته: 27265
  • [ad_1] تعیین انصار شهدا برای ارتباط مستمر با خانواده شهدای قم به گزارش شهرکریمه احمد حاجی‌زاده با اشاره به برنامه ستاد کنگره شهدای استان قم برای هدفمند‌سازی دیدار با خانواده‌های شهدا اظهار کرد: امروز شاهدیم که شرایط خوبی در نهادها و گروه‌ها و ارگان‌های مختلف در خصوص دیدار از خانواده شهدا برقرار شده اما این […]

    شهرکریمه – تعیین انصار شهدا برای ارتباط مستمر با خانواده شهدای قم
  • [ad_1]

    تعیین انصار شهدا برای ارتباط مستمر با خانواده شهدای قم

    تعیین انصار شهدا برای ارتباط مستمر با خانواده شهدای قم

    به گزارش شهرکریمه احمد حاجی‌زاده با اشاره به برنامه ستاد کنگره شهدای استان قم برای هدفمند‌سازی دیدار با خانواده‌های شهدا اظهار کرد: امروز شاهدیم که شرایط خوبی در نهادها و گروه‌ها و ارگان‌های مختلف در خصوص دیدار از خانواده شهدا برقرار شده اما این دیدارها باید هدفمند و با محتوای بیشتری باشد.

    وی با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا باید با شناخت کامل شهید همراه باشد تصریح کرد: قبل از دیدار با خانواده شهید باید او را کامل شناخت و با اطلاعات به دیدار خانواده شهدا رفت.

    رئیس ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم به برنامه تعیین انصار شهدا برای ارتباط با خانواده شهدا اشاره کرد و افزود: به دنبال این هستیم که پیشکسوتان جنگ را به عنوان انصار شهدا مشخص کرده تا هرکدام، حلقه ارتباط با تعدادی از خانواده‌های شهدا بوده و مسائل و مشکلات آنها را بررسی کنند.

    وی انتخاب رابط از اعضای خانواده شهدا با ستاد کنگره را مد نظر قرار داد و گفت: بنا داریم تا یکی از اعضای خانواده شهدا را به عنوان رابط انتخاب کرده و از طریق فضای مجازی ضمن اطلاع‌رسانی برنامه‌های کنگره در خصوص شهدا اطلاعات و اسناد لازم را از آنها دریافت کنیم.

    حاجی زاده تبلور سبک زندگی اسلامی را در زندگی شهدا عنوان کرد و افزود: به همین خاطر تاکید داریم که زندگی شهدا را از این طریق به مردم معرفی کنیم تا از آن به عنوان الگو استفاده  کنند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.