×
×

شهرکریمه – تلاش دانشگاه حضرت معصومه (س) برای مهارت افزایی دانشجویان

  • کد نوشته: 35198
  • [ad_1] تلاش دانشگاه حضرت معصومه (س) برای مهارت افزایی دانشجویان به گزارش شهرکریمه ابراهیم عبدی پور با بیان اینکه نفس کار بسیار با ارزش است، اظهار کرد: اگر کار همراه با نو آوری باشد، شرایط را برای رشد جامعه فراهم می کند. وی با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) به عنوان یک دانشگاه تک جنسیتی […]

    شهرکریمه – تلاش دانشگاه حضرت معصومه (س) برای مهارت افزایی دانشجویان
  • [ad_1]

    تلاش دانشگاه حضرت معصومه (س) برای مهارت افزایی دانشجویان

    تلاش دانشگاه حضرت معصومه (س) برای مهارت افزایی دانشجویان

    به گزارش شهرکریمه ابراهیم عبدی پور با بیان اینکه نفس کار بسیار با ارزش است، اظهار کرد: اگر کار همراه با نو آوری باشد، شرایط را برای رشد جامعه فراهم می کند.

    وی با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) به عنوان یک دانشگاه تک جنسیتی افتخار دارد که شرایط را برای نقش آفرینی دختران در فضای جامعه فراهم کند، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا کارنامه موفقی را  در رشد و تعالی دختران داشته باشیم.

    رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تلاش هستیم هر دانشجویی در ۴ سال تحصیل مهارت ها و توانایی خود را افزایش دهد،عنوان کرد: در تلاش هستیم تا هر دانشجویی در طول تحصیل همراه با دانش مهارت لازم را بدست بیاورد.

    وی اضافه کرد: مراکز آموزش عالی از سال های دور بر مبنای آموزش بوده است اما بهتر است که دانش یک دانشجو با مهارت رشته تحصیلی همراه باشد و توانمندی های بیشتری پیدا کند تا زمانی که فارغ التحصیل شد مهارت های لازم را برای کسب دانش داشته باشد.

    رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) بیان کرد: دانشجویان در این دانشگاه می توانند در رشته خود کار آفرین باشد و با ابتکار و خلاقیت شغل های جدیدی را ایجاد کنند.

    وی با اشاره به اینکه برای مهارت افزایی دانشجویان در این دانشگاه برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: دانشجویان یک سری مهارت های دیگر اعم از مهارت های عمومی که شامل زبان تخصصی و مهارت های انفورماتیک و سایر مهارت هایی که هرکس می تواند به توانمندی برسد را آموزش ببیند.

     عبدی پور اضافه کرد: دانشجویان با آموزش مهارت های جنبی می توانند شغلی داشته باشند و مهارت های خود را افزایش دهند که در این راستا سعی می کنیم حرفه هایی را آموزش دهیم که منافاتی با نقش زنان نداشته باشد و به اقتصاد زنان نیز کمک کند.

    وی اضافه کرد:در حال حاضر نقش بانوان در جامعه نقش مطلوبی است اما با تلاش خودشان و برنامه ریزی شایسته می توانند در جامعه نقش فراگیر،کامل و برتری داشته باشند.

    رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) گفت: کشور ما به زودی در همه عرصه ها در جایگاه بین المللی می تواند نقش بسیار خوبی را ایفا کند.  

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.