[ad_1] تمام روستاهای قم از نعمت برق برخوردار شدند به گزارش شهرکریمه مهدی آهنین پنجه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی قم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اتصال برق به دو روستای باقی مانده استان، پرونده برق رسانی به تمام روستای قم بسته شد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم بیان کرد: به این ترتیب […]

[ad_1]

تمام روستاهای قم از نعمت برق برخوردار شدند

تمام روستاهای قم از نعمت برق برخوردار شدند

به گزارش شهرکریمه مهدی آهنین پنجه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی قم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اتصال برق به دو روستای باقی مانده استان، پرونده برق رسانی به تمام روستای قم بسته شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم بیان کرد: به این ترتیب تمام ۳۶۲ روستای قم به اتصالات شبکه توزیع نیروی برق متصل شدند.

وی افزود: برق دار شدن روستای عسگرسویه با ۸ خانوار و در فاصله ۶۰ کیلومتری استان با هزینه ۲ هزار میلیون ریال و روستای رحمت آباد با ۱۰ خانوار در فاصله ۲۰ کیلومتری قم با اعتباری بالغ بر یکهزار میلیون ریال مهر پایانی بر برق رسانی به همه روستاهای قم بود.

وی تصریح کرد: بیش از این تمام روستاهای با بیش از ۱۰ خانوار استان به شبکه توزیع نیروی برق استان متصل شده بودند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم عنوان کرد: با برق دار شدن این دو روستا مباحث مربوط به رونق اشتغال و پرورش باغداری به ویژه در تولید زیتون و انار توسعه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: با برق دار شدن تمام روستاهای استان شرایط برای مهاجرت معکوس و بازگشت به روستا در سطح استان بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]