[ad_1] تمدید جشنواره بین المللی من غدیری ام تا ۳۱ مرداد ماه/ ۵ هزار اثر ارسال شد به گزارش شهرکریمه غلامعلی خلیلیان در نشست خبری که در ساختمان خاتم برگزار شد، ضمن تبریک روز خانواده از برگزاری نخستین جشنواره بین المللی «من غدیری ام» با همکاری کانون فرهنگی شهید صالحی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی […]

[ad_1]

تمدید جشنواره بین المللی من غدیری ام تا 31 مرداد ماه/ 5 هزار اثر ارسال شد

تمدید جشنواره بین المللی من غدیری ام تا ۳۱ مرداد ماه/ ۵ هزار اثر ارسال شد

به گزارش شهرکریمه غلامعلی خلیلیان در نشست خبری که در ساختمان خاتم برگزار شد، ضمن تبریک روز خانواده از برگزاری نخستین جشنواره بین المللی «من غدیری ام» با همکاری کانون فرهنگی شهید صالحی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، استانداری قم، شهرداری قم، بنیاد بین المللی غدیر،دفتر تبلیغات حوزه های علمیه، سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و موسسه فرهنگی بشارت بهشت خبر داد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۴ مرداد ماه بود، تصریح کرد: بنا به درخواست جوانان این مهلت تا ۳۱ مرداد ماه تمدید شد.

دبیر این جشنواره عنوان کرد: این جشنواره در بخش بخش کودک و نوجوان در رشته های رنگ آمیزی (خردسالان زیر ۷ سال)، نقاشی (کودکان ۵ تا ۱۰ سال)و نامه ای به امام علی (ع) (نوجوانان ۱۰ تا ۱۶ سال) می باشد.

خلیلیان با بیان اینکه در بخش عمومی در رشته های رمان خوانی (کتاب ناقوس ها به صدا در می آیند)، تاریخ دهه ولایت، عکاسی، کلیپ و دابسمش، مدیریت فضای مجازی وحدیث نویسی خواهد بود، تصریح کرد: این جشنواره با جوایزی مانند کمک هزینه عتبات و مشهد مقدس  دوچرخه، تبلت، کارت هدیه و… برگزار می شود که علاقمندان برای شرکت در مسابقه می توانند به سایت jfqom.ir و کانال جشنواره در شبکه های مجازی با عنوان « انا غدیری ۱۱۰» و «@manghadiriam110» مراجعه کنند.

وی با تاکید براینکه حدود ۵ هزار اثر به دبیرخانه من غدیری ام تا کنون ارسال شده است، تصریح کرد: در رشته رمان خوانی هم تاکنون ۵۰۰ نفر شرکت کردند.

دبیر جشنواره بین المللی من غدیری ام عنوان کرد: این جشنواره را به صورت بین المللی و در سطح کشورهای عربی هم برگزار می کنیم که موجب انتقال پیام غدیر در سطح دنیا می شود.

خلیلیان خاطرنشان کرد: در صورتی که همه دستگاه ها با یکدیگر در اجرای برنامه های فرهنگی مانند انتقال پیام غدیر مشارکت داشته باشند می توان بسیاری از معضلات و شبهات را برطرف کرد.

وی با تاکید براینکه باید ریشه اعتقادی و فرهنگی مردم را بارور کرد، گفت: هنگامی که اعتقادات مردم قوی باشد مسائلی مانند شبهات فرهنگی نمی تواند به نتیجه برسد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]