[ad_1] تمهیدات لازم برای سیلاب در قم اندیشیده شده است به گزارش شهرکریمه مرتضی حیدری پیرامون تمهیدات اتخاذشده در خصوص بارندگی‌ها که از دیروز در استان آغازشده است، اظهار داشت: جلسات متعددی طی این دو روز با حضور استاندار برگزارشده و هشدارهای لازم به تمامی دستگاه‌ها داده شده است. فرماندار قم با اشاره به آمادگی […]

[ad_1]

تمهیدات لازم برای سیلاب در قم اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای سیلاب در قم اندیشیده شده است

به گزارش شهرکریمه مرتضی حیدری پیرامون تمهیدات اتخاذشده در خصوص بارندگی‌ها که از دیروز در استان آغازشده است، اظهار داشت: جلسات متعددی طی این دو روز با حضور استاندار برگزارشده و هشدارهای لازم به تمامی دستگاه‌ها داده شده است.

فرماندار قم با اشاره به آمادگی کامل بخشداری‌های استان گفت: به بخش‌های ۵ گانه استان اعلام کرده‌ایم که تمامی ادوات، تجهیزات و ماشین‌آلاتی که در بخش دولتی و خصوصی وجود دارد لیستش را دریافت و  آماده باشند.

        مشکل حادی در اثر بارندگی در لرستان ایجاد نشده است؛ همه دستگاه‌ها و ماشین‌آلات برای جلوگیری از بحران آمادگی دارند

وی با اشاره به اینکه بارش باران یک نعمت الهی است، ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی احتمال طغیان رودخانه‌های قم وجود داشته و احتمال سیلاب در قم وجود دارد، بنابراین با توجه به تجربه سال گذشته و شرایطی که در آن قرار داریم، عقل حکم می‌کند که آماده‌باشیم.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: از همشهریان می‌خواهیم که پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشند و  به توصیه‌های شهرداری و مدیریت بحران استان توجه کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]