[ad_1] توجه ویژه به رسانه‌های شهروندی در قالب جشنواره «شهر ما» به گزارش شهرکریمه در دنیای امروز اثرگذاری رسانه به ابعاد مختلف زندگی انسان تسری یافته و کمتر موضوعی را می‌توان یافت که تحت تاثیر مستقیم رسانه نباشد. مدیریت شهری هم یکی از عرصه‌هایی است که برای افزایش سطح اعتماد مردم و مشارکت شهروندان در […]

[ad_1]

توجه ویژه به رسانه‌های شهروندی در قالب جشنواره «شهر ما»

توجه ویژه به رسانه‌های شهروندی در قالب جشنواره «شهر ما»

به گزارش شهرکریمه در دنیای امروز اثرگذاری رسانه به ابعاد مختلف زندگی انسان تسری یافته و کمتر موضوعی را می‌توان یافت که تحت تاثیر مستقیم رسانه نباشد. مدیریت شهری هم یکی از عرصه‌هایی است که برای افزایش سطح اعتماد مردم و مشارکت شهروندان در رابطه مستقیم و مستمر با رسانه به رشد و بالندگی می‌رسد.

از طرفی اشکال و ابزارهای رسانه این روزها از تنوعی فراتر از حد تصور برخوردار شده‌‌اند و دیگر نگاه سنتی به رسانه نمی‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای جامعه روز باشد.

بر همین اساس نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» که از ابتدای مردادماه امسال توسط اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم فراخوان شده، نگاهی ویژه به حضور شهروندخبرنگارها و رسانه‌های نوین دارد.

بخش اصلی این جشنواره به رسانه‌های متداول و تولیدات علمی اختصاص دارد اما بخش ویژه تولیدات شبکه‌ها مجازی و پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی را مورد توجه قرار داده است.

با توجه به اینکه تولیدات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دامنه وسیعی دارند، تمام قالب‌های تولید شده در این عرصه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند به شرطی که این آثار در قالب موضوعات جشنواره مطرح شوند.

در واقع تمام آثار شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی که در سال ۹۸ و ۹۹ تولید شده و در قالب یکی از موضوعات اصلی، ویژه یا تخصصی جشنواره قرار بگیرند، می‌توانند به بخش داوری نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» راه پیدا کنند.

همچنین در این جشنواره به جز جوایز بخش داوری به علت ماهیت کار در فضای مجازی، جوایزی برای برگزیدگان از نگاه شهروندان در نظر گرفته شده است.

در نهایت تمام آثار شرکت کرده در بخش ویژه نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» در یک مجله الکترونیکی منتشر و در اختیار شهروندان قرار خواهند گرفت.

مهلت ارسال برای نخستین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» تا آخر شهریور امسال در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی جشنواره به نشانی WWW.Qom.ir/mfs آثار را ارسال کنند.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]