[ad_1] تور رایگان قم گردی در دهه کرامت برگزار می‌شود به گزارش شهرکریمه ابوالقاسم مقیمی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: در این ایام از سوی شهرداری قم برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود که تور رایگان قم گردی ازجمله آن‌ها است. مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان […]

[ad_1]

تور رایگان قم گردی در دهه کرامت برگزار می‌شود

تور رایگان قم گردی در دهه کرامت برگزار می‌شود

به گزارش شهرکریمه ابوالقاسم مقیمی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: در این ایام از سوی شهرداری قم برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود که تور رایگان قم گردی ازجمله آن‌ها است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه اجرای تورهای قم گردی از خانه‌ها و محله‌های تاریخی قم به‌صورت رایگان و به همراه راهنمایان گردشگری انجام می‌شود، گفت: این تورها به مناسبت‌های مختلف با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قم و شهرداری طی سال انجام می‌شود.

مقیمی با بیان برگزاری تور امسال با اولویت و محوریت جایگاه حضرت معصومه(س) و امامزادگان واجب التکریم خاطرنشان کرد: این بازدیدها همراه با بازدید از بافت تاریخی حرم مطهر، بازار، صنایع‌دستی و مشاغل سنتی خواهد بود.

وی با اشاره به وجود بیش از ۳۵۰ اثر ثبتی در استان مطرح کرد: این آثار کشف‌شده در برخی از مکان‌های تاریخی قدمتی طولانی دارد که حاکی از قدمت تاریخی شهر مقدس قم است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به بازدید تورها از کارگاه‌های صنایع‌دستی گفت: این بازدید با هدف آشنا شدن اقشار مختلف مردم با هنرهای داخلی و شاخص استان قم انجام می‌شود.

وی با تأکید بر برگزاری تور قم گردی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا ابراز کرد: در برگزاری این تورها تأکید جدی بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشته و نکات بهداشتی به‌صورت کامل رعایت خواهد شد.

مقیمی بیان کرد: شروع تورها از تاریخ سوم الی سیزدهم تیرماه بوده و ساعت اجرای آن از ۱۹ الی ۲۱ به‌جز روزهای پنج‌شنبه و جمعه است.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم محل تجمع و حرکت این تورها بلوار عمار یاسر کوچه یک بیت النور محل منزلگاه حضرت معصومه(س) خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]