[ad_1] توزیع ۱۵۰ هزار ماسک یک لایه در داروخانه های قم به گزارش شهرکریمه محمود پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم عصر امروز در ستاد پیشگیری، مقابله و مبارزه با کرونا ویروس استان قم اظهار کرد: شاهد افزایش تعداد مراجعات در هفته اخیر بودیم که این نشان می دهد همچنان ویروس وجود دارد و […]

[ad_1]

توزیع 150 هزار ماسک یک لایه در داروخانه های قم

توزیع ۱۵۰ هزار ماسک یک لایه در داروخانه های قم

به گزارش شهرکریمه محمود پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم عصر امروز در ستاد پیشگیری، مقابله و مبارزه با کرونا ویروس استان قم اظهار کرد: شاهد افزایش تعداد مراجعات در هفته اخیر بودیم که این نشان می دهد همچنان ویروس وجود دارد و باید فاصله گذاری اجتماعی همچنان جدی رعایت شود.

وی بیان کرد: در بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک ها، مطب ها، داروخانه ها و…. باید به موضوع فاصله گذاری اجتماعی با نهایت دقت نظارت شود و مسئولان این مراکز موظف به پیگیری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: وظایف سایر دستگاه ها باید همواره به آنها گوشزد شود تا بدانند همچنان کرونا وجود دارد و نیازمند همراهی و کمک آنها هستیم.

حضوری معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم نیز با بیان اینکه ۱۵۰ هزار ماسک یه لایه بهداشتی تحویل پیمان دارو شده تا در داروخانه ها توزیع شوند گفت: این توزیع از صبح امروز و با محوریت داروخانه های شبانه روزی در حال انجام است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]