[ad_1] توزیع ۴۰۰ بسته‌ بهداشتی بین خانواده‌های آسیب‌پذیر به گزارش شهرکریمه منوچهر دهشیری امروز با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه دارالاکرام اظهار کرد: این مؤسسه دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی فاقد سرپرست، یتیم، طلاق یا از کار افتاده را با تأیید بهزیستی زیر پوشش قرار می‌دهد. وی خاطرنشان کرد: مؤسسه دارالاکرام شعبه قم به ۳۹۰ نفر از […]

[ad_1]

توزیع 400 بسته‌ بهداشتی بین خانواده‌های آسیب‌پذیر

توزیع ۴۰۰ بسته‌ بهداشتی بین خانواده‌های آسیب‌پذیر

به گزارش شهرکریمه منوچهر دهشیری امروز با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه دارالاکرام اظهار کرد: این مؤسسه دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی فاقد سرپرست، یتیم، طلاق یا از کار افتاده را با تأیید بهزیستی زیر پوشش قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مؤسسه دارالاکرام شعبه قم به ۳۹۰ نفر از دانش‌آموزان مستعد تحصیل فاقد سرپرست مؤثر ماهیانه بورسیه تحصیلی اعطا می‌کند. غربالگری پزشکی نیز با کمک آموزش و پرورش و اداره بهزیستی در قالب سنجش فشارخون، بینایی، توانایی ذهنی و… انجام شد.

مدیر مؤسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل شعبه قم از آمادگی پذیرش ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان واجد شرایط خبر داد و افزود: خدماتی مانند مشاوره تحصیلی، مشاوره‌های خانوادگی و کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان زیر پوشش برگزار می‌شود و هر اندازه بر اساس ارزش‌یابی تحصیلی پیشرفت کنند، بورسیه بیشتری دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات مؤسسه دارالاکرام در زمان شیوع بیماری کرونا گفت: این مؤسسه در راستای حمایت از کادر درمانی و در خانه ماندن خانواده‌های قشرآسیب‌پذیر اقدام به تهیه ۴۰۰ بسته بهداشتی شامل دستکش، موادضد عفونی‌کننده، ماسک و پدالکلی به همراه سبدغذایی کرده که از سوی مددکاران به خانواده‌های زیرپوشش مؤسسه اهدا شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]