[ad_1] توسعه تنها با ریل‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های آموزشی محقق می‌شود به گزارش شهرکریمه حمیدرضا شیخ‌الاسلام ظهر امروز درهمایش افتتاحیه طرح ملی دادرس و هشتمین المپیاد آماده استان که در تالار آموزش خانه معلم برگزار شد،اظهار داشت: با ریل‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های آموزش موضوع توسعه‌یافتگی کشور به‌درستی نهادینه می‌شود. وی با اشاره به اهمیت طرح […]

[ad_1]

توسعه تنها با ریل‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های آموزشی محقق می‌شود

توسعه تنها با ریل‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های آموزشی محقق می‌شود

به گزارش شهرکریمه حمیدرضا شیخ‌الاسلام ظهر امروز درهمایش افتتاحیه طرح ملی دادرس و هشتمین المپیاد آماده استان که در تالار آموزش خانه معلم برگزار شد،اظهار داشت: با ریل‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های آموزش موضوع توسعه‌یافتگی کشور به‌درستی نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت طرح ملی دادرس افزود: طرح دادرس ازجمله طرح‌هایی است که با نوع ساختارهای پیش‌بینی‌شده روح تعامل در آن جاری است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم با اشاره به آثار و برکات طرح ملی دادرس بیان کرد:با اجرای این طرح در استان اگر حادثه‌ای پیش بیاید افراد درصحنه و در لحظات ابتدایی حادثه می‌توانند به دیگران کمک کرده و از وقوع اتفاق ناگوار جلوگیری می‌شود.

شیخ‌الاسلام کارآمدترین و مهم‌ترین موضوع  برای ایجاد توسعه در کشور را امر آموزش دانست و افزود:ارتباطات تداخلی در ارائه آموزش‌های کاربردی از بین رفته و ارتباطات به سمت ارتباط تعاملی توسعه پیدا می کند.

وی بابیان اینکه توجه به آموزش سبب ایجاد توسعه می‌شود،گفت:باید در حوزه‌های مختلف آموزش اقدامات گسترده شود و آموزش‌های ارائه‌شده در جامعه و در سطح استان به تغییر رفتار در جامعه و بهبود وضعیت اجتماعی کشور منجر شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم با اشاره به اهمیت تنوع در آموزش خاطرنشان کرد:آموزش‌ها در ارتباطات کلامی و احساسات باید سبب ایجاد تغییر در جامعه شود و آموزش‌های انجام‌شده در قم که با همکاری آموزش‌وپرورش انجام می‌شود با رویکرد عملیاتی و کاربردی دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]