[ad_1] توسعه گروه‌های سرود در مساجد استان قم به گزارش شهرکریمه ابوالقاسم مقیمی با اشاره به اهمیت نشاط اجتماعی و برنامه‌ریزی‌های این سازمان در این خصوص، گفت: توجه به اهمیت نشاط اجتماعی و برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده در این خصوص، در دستور کار شهرداری قم است و تلاش خواهیم کرد تا نشاط اجتماعی را گسترش دهیم. […]

[ad_1]

توسعه گروه‌های سرود در مساجد استان قم

توسعه گروه‌های سرود در مساجد استان قم

به گزارش شهرکریمه ابوالقاسم مقیمی با اشاره به اهمیت نشاط اجتماعی و برنامه‌ریزی‌های این سازمان در این خصوص، گفت: توجه به اهمیت نشاط اجتماعی و برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده در این خصوص، در دستور کار شهرداری قم است و تلاش خواهیم کرد تا نشاط اجتماعی را گسترش دهیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های ما منوط به یک نقطه از شهر نمی‌شود، بلکه به گونه‌ای اقدام می کنیم که تمام شهر را در برگرفته و شاهد گسترش این نشاط باشیم.

مقیمی گفت: در ابتدا کارهای ما به صورت میدانی دنبال می شد که این کارها شامل، برنامه های سرود، تئاتر و… بود اما امروزه گسترش یافته و در همه حوزه ها تلاش می کنیم برنامه ریزی دقیق و با مشارکت مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به گسترش سرود در استان، گفت: گروه های سرود به صورت حرفه ای در استان تشکیل و جوانان بسیاری به این سمت سوق داده شدند که با حمایت کانون های فرهنگی هنری مساجد شاهد کیفی شدن فعالیت آنها هستیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: با تلاش های صورت گرفته، گروه های سرود استان قم به قدری تقویت شدند که تولیدات همین بچه های مسجدی در شبکه های پویا و هدهد، پخش می‌شوند.

مقیمی گفت: استان قم در خصوص برنامه های سرود، حرف های بسیاری برای گفتن داشته و هنرمندان بسیاری نیز دارد که باید یتوانیم آنها را تقویت و در توسعه آثار فاخر سرود بکوشیم.

وی همچنین به گسترش تئاتر های خیابانی در قم اشاره کرد و گفت: در این خصوص نیز سازمان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داد که همزمان با ایام الله دهه فجر در سال گذشته ۲۰۰ اجرا در سطح خیابان انجام شد و امسال نیز این موضوع دنبال می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: در مساجد گروه های تئاتر نیز فعال هستند به گونه‌ای که توانستیه ایم ۹۰ گروه تئاتر را در مساجد قم فعال کرده و جوانان محل را به سمت برنامه‌های فرهنگی هدایت کنیم.

مقیمی گفت: یکی دیگر از برنامه های ما در توسعه نشاط اجتماعی، برگزاری جشن های مردمی در فضاهای بوستان شهری است که در این عرصه نیز اقدامات بسیاری انجام شد.

وی بیان داشت: در گذشته توجه به برگزاری این گونه برنامه ها کم بود و شاید در طول سال ۳۰ برنامه اجرایی می شد، اما امسال ما بیش از ۲۰۰ برنامه را برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: برگزاری جشن ها را به گونه ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در تمامی مناطق شهری شاهد برگزاری برنامه های جشن بوده و با اولویت مناطق کمتر برخوردار آغاز کرده‌ایم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]