[ad_1] «توقف ممنوع» در آزادراه قم-تهران! به گزارش شهرکریمه مسجد مقدس جمکران، #قدمی_برداریم عنوان پویشی است که باهدف زمینه‌سازی فرج حضرت ولی‌عصر (عج) و تلنگر زدن به جامعه‌ای که آرمان بلند آن اتصال به حکومت جهانی موعود آخرالزمان است راه‌اندازی شده تا به تک‌تک افراد با هر شغل، تخصص، جایگاه و موقعیتی که دارند تذکر […]

[ad_1]

«توقف ممنوع» در آزادراه قم-تهران!

«توقف ممنوع» در آزادراه قم-تهران!

به گزارش شهرکریمه مسجد مقدس جمکران، #قدمی_برداریم عنوان پویشی است که باهدف زمینه‌سازی فرج حضرت ولی‌عصر (عج) و تلنگر زدن به جامعه‌ای که آرمان بلند آن اتصال به حکومت جهانی موعود آخرالزمان است راه‌اندازی شده تا به تک‌تک افراد با هر شغل، تخصص، جایگاه و موقعیتی که دارند تذکر دهد باید در مسیر فرج با تمام توان قدمی بردارند.

این پویش در تقابل با جریانی است که می‌گوید برای فرج باید نشست تا ظلم و فساد دنیا را در برگیرد و جامعه جهانی تمنای ظهور منجی را فریاد بزند.

این پویش به منتظران یادآور می‌شود که منتظر دائماً در حال خودسازی و زمینه‌سازی در جامعه برای فرج است و تا رسیدن به سرمنزل مقصود نباید دمی را به آرامش بگذرانند.

مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران در تازه‌ترین حرکت خود برای فرهنگ‌سازی این پویش «طرح توقف ممنوع، در مسیر فرج قدمی برداریم» را تولید و در بیلبورد این مکان مقدس در کیلومتر ۱۵ آزادراه قم تهران رونمایی کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]