×
×

شهرکریمه – تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک سه لایه در قم

  • کد نوشته: 32079
  • [ad_1] تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک سه لایه در قم به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به فعالیت ۶ واحد صنعتی تولید ماسک در استان قم گفت: چندین درخواست صدور مجوز ایجاد این واحد صنعتی داده شده که در دست بررسی است. رئیس سازمان صنعت، معدن […]

    شهرکریمه – تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک سه لایه در قم
  • [ad_1]

    تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک سه لایه در قم

    تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک سه لایه در قم

    به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به فعالیت ۶ واحد صنعتی تولید ماسک در استان قم گفت: چندین درخواست صدور مجوز ایجاد این واحد صنعتی داده شده که در دست بررسی است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به انجام نظارت مستمر توسط بازرسان سازمان صمت افزود: بازرسان به صورت دائمی به گشت زنی از مراکز توزیع و داروخانه‌ها اقدام می‌کنند،روزانه ۱۰۰ هزار ماسک سه لایه و ۱۰ هزار ماسک n۹۵ در قم تولید می‌شود.

    سیجانی با اشاره به نیاز برخی صنوف و مشاغل به ماسک مناسب گفت: ماسک کارگاهی و صنفی نیز در استان قم در حال تولید و توزیع است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: ۱۵ مرکز تولید مواد ضدعفونی در استان قم فعال است که برخی از این واحد‌ها با تغییر خط تولید و یا ایجاد واحد جدید مشغول به فعالیت در این زمینه هستند.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.