[ad_1] تولید ۱۷ هزار نسخه کتاب بریل با ۳۰۰ عنوان مختلف به گزارش شهرکریمه حسن عبدلی با اشاره به رونمایی از ۲۵ عنوان کتاب بریل به مناسبت دهه کرامت در جشن همراهی آستان بانوی کرامت، اظهار کرد: ۱۲ مورد این کتاب‌ها در سال جاری و ۱۳ عنوان نیز در سال‌های گذشته تولید شده است. وی […]

[ad_1]

تولید 17 هزار نسخه کتاب بریل با 300 عنوان مختلف

تولید ۱۷ هزار نسخه کتاب بریل با ۳۰۰ عنوان مختلف

به گزارش شهرکریمه حسن عبدلی با اشاره به رونمایی از ۲۵ عنوان کتاب بریل به مناسبت دهه کرامت در جشن همراهی آستان بانوی کرامت، اظهار کرد: ۱۲ مورد این کتاب‌ها در سال جاری و ۱۳ عنوان نیز در سال‌های گذشته تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه از این ۲۵ عنوان کتاب هزار و ۱۰۰ نسخه چاپ شده است، عنوان کرد: این کتاب‌ها برای نابینایان سراسر کشور ارسال شده تا این افراد نیز بتوانند در جشنواره کتابخوانی رضوی حضور پرشوری داشته باشند.

مسؤول واحد کتب بریل اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم خاطرنشان کرد: امسال استان قم بالاترین آمار شرکت روشن‌دل جشنواره ملی رضوی را به خود اختصاص داده است چراکه علاوه بر تولید کتب بریل، این آثار به شیوه مطلوب در اختیار جامعه مخاطبان در استان قم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از کتاب‌های جدید امسال چهار عنوان ویژه کودکان، چهار عنوان ویژه نوجوانان و چهار عنوان ویژه بزرگسال است، گفت: متولی اصلی تولید کتاب‌های بریل اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم است که تولیدات خود را به سراسر کشور نیز ارسال می‌کند؛ این مجموعه تاکنون ۳۰۰ عنوان کتاب بریل را در ۱۷ هزار نسخه به چاپ رسانده و به سراسر کشور ارسال کرده است.

عبدلی از فعالیت غرفه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با مشارکت انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخه قم در نمایشگاه بهشت بانو یاد کرد و گفت: ما در این نمایشگاه که به مناسبت دهه کرامت و ویژه نوجوانان و کودکان در صحن جامع فاطمی برپا شده است، برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان سنین پایین تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]