×
×

شهرکریمه – ثبت نام برای سنجش نوآموزان از ۱۵ تیر/وجود ۲۸ هزار کلاس اولی در قم

  • کد نوشته: 31586
  • [ad_1] ثبت نام برای سنجش نوآموزان از ۱۵ تیر/وجود ۲۸ هزار کلاس اولی در قم به گزارش شهرکریمه هاجر شعاعی با اشاره به آغاز نوبت دهی پایگاه‌های سنجش از ۱۵ تیرماه برای سنجش نوآموزان در آستانه ورود به مدرسه، افزود: این پایگاه‌ها از ۲۱ تیرماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند. وی با اشاره به افزایش […]

    شهرکریمه – ثبت نام برای سنجش نوآموزان از ۱۵ تیر/وجود ۲۸ هزار کلاس اولی در قم
  • [ad_1]

    ثبت نام برای سنجش نوآموزان از ۱۵ تیر/وجود ۲۸ هزار کلاس اولی در قم

    ثبت نام برای سنجش نوآموزان از ۱۵ تیر/وجود ۲۸ هزار کلاس اولی در قم

    به گزارش شهرکریمه هاجر شعاعی با اشاره به آغاز نوبت دهی پایگاه‌های سنجش از ۱۵ تیرماه برای سنجش نوآموزان در آستانه ورود به مدرسه، افزود: این پایگاه‌ها از ۲۱ تیرماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

    وی با اشاره به افزایش تعداد پایگاه‌های سنجش طی امسال به دلیل شیوع کرونا، افزود: برای امسال ۲۳ پایگاه سنجش در نظر گرفته شده و هر پایگاه ۲۰ دانش آموز را در طول روز با فاصله نیم ساعت از یکدیگر سنجش می‌کند.

    رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم بیان کرد: فعالیت پایگاه‌های سنجش شامل معاینات بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، دهان و دندان و قد و وزن می‌شود.

    وی گفت: چنانچه پس از بررسی مشخص شد که دانش آموزی در هر یک از موارد بالا دچار مشکل است به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شود که این مراکز یک هفته پس از پایگاه‌های اولیه فعالیت خود را آغاز می‌کنند و ۲ پایگاه تخصصی در نظر گرفته شده است.

    شعاعی ابراز کرد: والدین جهت نوبت دهی پایگاه‌های سنجش باید به مدارس مراجعه کرده و مدیران مدارس به صورت اینترنتی نوبت دریافت می‌کنند.

    وی با بیان اینکه دانش آموزان برای ثبت نام حتماً باید سنجش شده باشند، افزود: توصیه می‌شود که اولاً در ساعت مقرر برای سنجش مراجعه کنند، ثانیاً دستکش و ماسک نیز به همراه داشته باشند و همچنین تنها یک نفر همراه دانش آموز برای سنجش مراجعه کند.

    رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم با اشاره به پیش بینی وجود ۲۸ هزار کلاس اولی در استان قم تصریح کرد: سه هزار و ۶۰۰ دانش آموز سال گذشته در مقطع پیش دبستانی سنجش شده‌اند و باقیمانده نیز برای امسال باید سنجش شوند.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.