×
×

شهرکریمه – جبهه اسلام باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌های خود به‌خوبی استفاده کند

  • کد نوشته: 19646
  • [ad_1] جبهه اسلام باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌های خود به‌خوبی استفاده کند به گزارش شهرکریمه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه اگر زنان یک جامعه اگر بانوان یک جامعه به‌خوبی تربیت شوند، مردان و همه جامعه نیز رشد می‌کنند، اظهار داشت: از رسالت‌های حوزه‌های علمیه خواهران […]

    شهرکریمه – جبهه اسلام باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌های خود به‌خوبی استفاده کند
  • [ad_1]

    جبهه اسلام باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌های خود به‌خوبی استفاده کند

    جبهه اسلام باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌های خود به‌خوبی استفاده کند

    به گزارش شهرکریمه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه اگر زنان یک جامعه اگر بانوان یک جامعه به‌خوبی تربیت شوند، مردان و همه جامعه نیز رشد می‌کنند، اظهار داشت: از رسالت‌های حوزه‌های علمیه خواهران تربیت زنان مطیع در برابر به اوامر الهی است.

    رهبر شیعیان بحرین افزود: امروزه آمریکا در بحرین، ایران و همه کشورها سعی می‌کند تهاجم فرهنگی داشته باشد و جامعه اسلامی باید با این مسئله مقابله کند.

    وی تصریح کرد: امروزه فرهنگ‌های مختلفی در مناطق و کشورهای مختلف وجود دارد که با یکدیگر تعارض دارند و هیچ کشوری نمی‌تواند در مقابل فرهنگ‌های دیگر دیوار بکشد اما در این تعارض و نزاع، فرهنگی که اصیل‌تر باشد باقی می‌ماند و پیروز می‌شود.

    آیت‌الله شیخ عیسی قاسم با بیان اینکه دو جبهه کفر و اسلام تلاش و جدیت بسیار زیادی برای مقابله با یکدیگر دارند، خاطرنشان کرد: درگذشته شوروی و امروزه آمریکا با جدیت و صلابت سعی بر قدرت گرفتن تفکر باطل خود داشته‌اند و ما نیز اگر با صلابت و جدیت از فرهنگ اصیل و حقه اسلام دفاع کنیم یقیناً پیروز خواهیم شد.

    وی با بیان اینکه جبهه اسلام باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌های خود به‌خوبی استفاده کند، تشریح کرد: آمریکا و جبهه کفر بر ایده‌های غلط و مادی خود بسیار اصرار دارند و ما با اصرار، پایداری و حمایت از ایمان و دین خود می‌توانیم در مقابل آن‌ها بایستیم و پیروز شویم.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.