[ad_1] جشن میلاد حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار می‌شود‌  به گزارش شهرکریمه هم‌زمان با سال‌روز میلاد کریمه اهل بیت(ع) جشن میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت با حضور عاشقان و شیفتگان مکتب اهل بیت(ع) در سراسر ایران اسلامی و شهر مقدس قم برگزار می شود. جشن میلاد حضرت معصومه(س) از ساعت ۱۹ با […]

[ad_1]

جشن میلاد حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار می‌شود‌

جشن میلاد حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار می‌شود‌

 به گزارش شهرکریمه هم‌زمان با سال‌روز میلاد کریمه اهل بیت(ع) جشن میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت با حضور عاشقان و شیفتگان مکتب اهل بیت(ع) در سراسر ایران اسلامی و شهر مقدس قم برگزار می شود.

جشن میلاد حضرت معصومه(س) از ساعت ۱۹ با تعویض پرچم گنبد حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) در صحن اتابکی و استقبال از کاروان خورشید با حضور خادمان امام رضا(ع)  آغاز می‌شود.

هم زمان با شب میلاد حضرت معصومه(س) امشب نیز جشن میلاد در حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار می شود که حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی مومنی سخنران این مراسم است، همچنین حسینی‌نژاد به مدیحه‌سرایی می‌پردازد و سید حمیدرضا برقعی نیز شعرخوانی می کند.

از ساعت ۲۲ عاشقان و شیفتگان مکتب اهل بیت(ع) از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم کریمه اهل بیت(ع) حرکت و در صحن صاحب الزمان(عج) تجمع می‌کنند که حاج احمد واعظی و مالکی نژاد به مدیحه سرایی می پردازند و صابر خراسانی نیز شعرخوانی می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]