×
×

شهرکریمه – جلوگیری از ۴ هزار مراجعه حضوری برای دریافت خدمات آبفا

  • کد نوشته: 28511
  • [ad_1] جلوگیری از ۴ هزار مراجعه حضوری برای دریافت خدمات آبفا به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی‌اصغر جعفری با اشاره به شیوع کروناویروس در کشور گفت: در همین راستا از ابتدای شیوع این بیماری تدابیری به منظور کاهش مراجعات حضوری مردم و ارائه خدمات از طریق […]

    شهرکریمه – جلوگیری از ۴ هزار مراجعه حضوری برای دریافت خدمات آبفا
  • [ad_1]

    جلوگیری از 4 هزار مراجعه حضوری برای دریافت خدمات آبفا

    جلوگیری از ۴ هزار مراجعه حضوری برای دریافت خدمات آبفا

    به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی‌اصغر جعفری با اشاره به شیوع کروناویروس در کشور گفت: در همین راستا از ابتدای شیوع این بیماری تدابیری به منظور کاهش مراجعات حضوری مردم و ارائه خدمات از طریق مرکز تلفنی ۱۲۲ آبفای قم اتخاذ گردید.

    وی با بیان اینکه این تدابیر به کاهش مراجعات حضوری و افزایش تماس‌های ورودی به مرکز ۱۲۲ طی ۱۵ رو انجامید، اظهار داشت: ورودی به این مرکز طی این مدت  به بیش از۱۴  هزار تماس رسیده که ارائه خدمات غیر فوریتی نسبت به مدت مشابه بیش از ۷۰ درصد افزایش داشته است.

    رئیس مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفای قم با بیان اینکه از تماس های ورودی بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ مورد مربوط به حوزه مشترکین بوده است، خاطرنشان کرد: در ۱۵ روز نخست اسفند ماه با استفاده از ظرفیت خدمات غیرحضوری در مرکز ۱۲۲ از ۴ هزار مراجعه حضوری مشترکین جلوگیری شد.

    وی بیشترین افزایش‌ تماس‌ها را مربوط به پاسخگویی به سؤالات و مشکلات صورتحساب مشترکین اعلام کرد و یادآور شد: در این زمینه با رشد ۱۱۰ درصدی مواجه بوده‌ایم.

    جعفری علت افزایش تماس‌های مربوط به خدمات غیرحضوری را اطمینان مشترکین از پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب توسط این مرکز دانست و خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا و تصمیم مدیریت شرکت و با اطلاع‌رسانی انجام شده این مرکز به‌صورت ۲۴ ساعته خدمات حوزه مشترکین را ارائه کرده است.

    وی با بیان اینکه برای درخواست خدمات یا کسب اطلاعات موردنیاز توسط مشترکین نیاز به مراجعه حضوری نیست، تأکید کرد: توصیه می‌شود شهروندان گرامی همچنان از منازل خود خارج نشوند و خدمات موردنیاز را به‌صورت غیرحضوری و تلفنی دریافت کنند.

    رئیس مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفای قم در عین حال با بیان اینکه در برخی خدمات همچون مشکلات انشعابات آب و فاضلاب، آزمایش کنتور و وصول مطالبات با کاهش تماس‌ها مواجه بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: این کاهش تماس‌ها نشان‌دهنده بهبود عملکرد واحدهای پشتیبان خدمات در حوزه امور مشترکین است.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.