[ad_1] حجت‌الاسلام رفیعی: حضور پرشور در روز قدس سبب زنده نگه‌داشتن یاد فلسطین می‌شود به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام ‌ناصر رفیعی ظهر امروز در سخنرانی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد،‌ اظهار داشت: بیش از ۷۰۰ آیه از آیات قرآن درباره یهود، افکار و عقاید آن‌ها بوده که از این میان بیش […]

[ad_1]

حجت‌الاسلام رفیعی: حضور پرشور در روز قدس سبب زنده نگه‌داشتن یاد فلسطین می‌شود

حجت‌الاسلام رفیعی: حضور پرشور در روز قدس سبب زنده نگه‌داشتن یاد فلسطین می‌شود

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام ‌ناصر رفیعی ظهر امروز در سخنرانی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد،‌ اظهار داشت: بیش از ۷۰۰ آیه از آیات قرآن درباره یهود، افکار و عقاید آن‌ها بوده که از این میان بیش از صد آیه در سوره بقره آمده است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تاریخچه‌ای از نحوه و چگونگی اشغال فلسطین توسط اسرائیل گفت: تاکنون سه قرارداد بین اعراب و اسرائیل بسته‌شده است، ‌نخستین آن‌ها صلح رسمی اسرائیلی‌ها و مصری‌ها در کمپ دیوید اتفاق افتاد، ‌بعد از مدتی  پیمان صلح اسلو در نروژ بسته شد، صلح دیگر بین اسرائیل و اردن تحت عنوان پیمان صلح اتفاق افتاد.

وی با بیان وضعیت فعلی فلسطین اشتغالی ابراز کرد: کرانه باختری و نوار غزه دو منطقه‌ای است که در اختیار فلسطینی‌ها بوده و حدود ۵ الی ۶ میلیون آدم در این دو منطقه فعلی در حال زندگی هستند،‌ آمار فلسطینی‌ها در دنیا ۱۴ میلیون بوده که به معنای آواره بودن ۸ میلیون فلسطینی در دنیا است.

رفیعی با اشاره به طرح جدید اسرائیلی‌ها تحت عنوان “معامله قرن” گفت: آمریکا، اسرائیل و عربستان سه کشور درگیر در این طرح هستند، کاری که در معامله قرن می‌خواهند انجام دهند این است که بازگشت فلسطینی‌ها به کشور خودشان ممنوع است.

عضو هیئت‌علمی جامعه المصطفی عنوان کرد: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از قضیه برجام گفت تا ۲۵ سال آینده از دست ایران راحت هستیم،‌ که در جواب این شخص مقام معظم رهبری فرمودند شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید.

وی با تأکید بر حضور پرشور مردم روزه‌دار و خداجوی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: کمترین تأثیر این راهپیمایی حمایت از مظلومان عالم است.

رفیعی مطرح کرد: بحث ما یهود نبوده و بحث ما حزب صهیونیسم و متجاوز است، مسئله اصلی جرم‌ها و جنایاتی است که این قوم انجام می‌دهد بوده و این جرم‌ها در آیات قرآن نیز به‌صراحت آمده است.

استاد حوزه و دانشگاه تحریف تاریخ توسط یهود را مورداشاره قرار داد و گفت: صرف اینکه منطقه فلسطین منطقه‌ای بوده که حضرت سلیمان در آن زندگی می‌کردند را نمی‌شود سندی برای تصرف سرزمین فلسطین قرار داد.

وی دومین اشکال کار رژیم اسرائیل را تکذیب و قتل برخی انبیاء‌ عنوان کرد و ادامه داد: تبعیض قائل شدن بین برخی متون مذهبی توسط یهود، فساد و سکوت در برابر گناه ویژگی‌هایی هستند که یهود از دست آن‌ها قرآن کریم بیان کرده است.

رفیعی با بیان اینکه بزرگترین معاملات غیرشرعی توسط یهود انجام می‌شود، ‌تصریح کرد: چنانچه جامعه ما هم دچار ربا شود جامعه‌ای یهودی بوده و انجام معاملات غیرشرعی ویژگی یهودیان است.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: امروز مثل سابق نبوده و اسرائیلی‌ها به دنبال حفظ آنچه دارند هستند،‌ البته عربستانی‌ها به آیات قرآن کریم پشت کردند و در حال حاضر صحنه‌گردان اصلی عربستان بوده و ان‌شاءالله سرنوشت عربستان هم همچون رژیم صهیونیستی بوده و از صحنه روزگار محو خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین همراه و همگام با اسرائیل در زمان شاه ایران بوده است،‌ افزود:  در حال حاضر همین کشور تبدیل به بزرگترین دشمن اسرائیل شده است.

عضو هیئت‌علمی جامعه المصطفی با تأکید برا آنکه مردم ایران باید به‌منظور زنده نگه‌داشتن یاد فلسطین در روز قدس به میدان بیایند،‌ گفت: ان شاء الله با زبان و عمل خود از این کشور حمایت کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]