[ad_1] حدود سه میلیون خودرو وارد استان قم شد به گزارش شهرکریمه جواد شاکری افزود: همچنین در این مدت ۲ میلیون و ۷۷۰هزار و ۷۴۰ دستگاه خودرو وارد شهر قم شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۳ درصد کاهش یافته است. تردد خودروهای ورودی به محورها و داخل شهر قم توسط ۷۶ دوربین […]

[ad_1]

حدود سه میلیون خودرو وارد استان قم شد

حدود سه میلیون خودرو وارد استان قم شد

به گزارش شهرکریمه جواد شاکری افزود: همچنین در این مدت ۲ میلیون و ۷۷۰هزار و ۷۴۰ دستگاه خودرو وارد شهر قم شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۳ درصد کاهش یافته است.

تردد خودروهای ورودی به محورها و داخل شهر قم توسط ۷۶ دوربین تردد شمار ثبت می شود.

وی با بیان این که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۷ هزار و ۷۹۷ تردد در محورهای ورودی استان قم ثبت شده است، افزود: ۱۰۸ هزار و ۹۶۶ تردد در محورهای خروجی استان نیز به ثبت دوربین های تردد شمار رسیده است.

وی ادامه داد: آزادراه قم – تهران، آزاد راه تهران – قم، بزرگراه سلفچگان – قم و آزادراه کاشان – قم به ترتیب پرتردد ترین محورهای استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

شاکری گفت: براساس گزارش های بدست آمده از سامانه های نظارت راهداری، ساعت اوج ترافیک در پرترددترین محورهای استان بین ساعت ۱۹ تا ۲۰ با متوسط سرعت ۱۰۴ کیلومتر بر ساعت بوده است.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم – تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم – کاشان، آزاد راه قم – کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزاد راه قم – گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم – سلفچگان – اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]