[ad_1] حذف زودهنگام «امیر مهدی‌زاده» در لیگ جهانی کاراته پاریس به گزارش شهرکریمه امیر مهدی زاده کاراته کای خوشنام قمی که در اولین مرحله از لیگ جهانی کاراته در سطح لیگ برتر در پاریس فرانسه به میدان رفته بود با شکست در گام نخست، وداعی زودهنگام با این مسابقات داشت. پاریس برای امیر مهدی زاده […]

[ad_1]

حذف زودهنگام «امیر مهدی‌زاده» در لیگ جهانی کاراته پاریس

حذف زودهنگام «امیر مهدی‌زاده» در لیگ جهانی کاراته پاریس

به گزارش شهرکریمه امیر مهدی زاده کاراته کای خوشنام قمی که در اولین مرحله از لیگ جهانی کاراته در سطح لیگ برتر در پاریس فرانسه به میدان رفته بود با شکست در گام نخست، وداعی زودهنگام با این مسابقات داشت.

پاریس برای امیر مهدی زاده یادآور خاطراتی خوش است به طوری که وی ۸ سال قبل در اولین تجربه خود در جام جهانی کاراته در همین شهر مدال طلای جهان را بر گردن آویخت اما این بار شرایط برای مهدی زاده متفاوت بود و او در لیگ جهانی پاریس نتیجه مناسبی کسب نکرد.

این کاراته کای قمی در وزن ۶۷- کیلوگرم در دور اول به مصاف رافض حسن اف حریف نام آشنای خود از جمهوری آذربایجان رفت و ۲ بر یک نتیجه را به حریف واگذار کرد و سپس منتظر ماند تا در صورت حسن اف به دیدار نهایی شانس حضور در دیدار رده بندی را داشته باشد.

با شکست رافض حسن اف آذربایجانی مقابل لوکا مارسکا از ایتالیا، امیر مهدی زاده از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و تنها با یک مسابقه و یک شکست به کار خود در کاراته وان پاریس پایان داد تا سال ۲۰۲۰ برای امیر مهدی زاده غم انگیز آغاز شود.

این در حالی است که امیر مهدی زاده با کسب مدال طلای آخرین مرحله کاراته وان در سال ۲۰۱۹ به میزبانی مادرید شگفتی ساز شده بود اما این نتیجه در پاریس، برای کاراته کای طلایی مادرید شکست غیر منتظره‌ای تلقی می‌شود.

مهدی زاده که در آخرین رده بندی کاراته کاهای جهان در وزن المپیکی ۶۷- کیلوگرم در رده ۳۹ قرار داشته در رده بندی جدید فدراسیون جهانی که پس از پایان مسابقات لیگ جهانی پاریس اعلام خواهد شد در رتبه‌ای پایین‌تر قرار می‌گیرد.

مهدی زاده در صورتی که نتواند از رنکینگ جهانی سهمیه کسب کند آن گاه برای به دست آوردن سهمیه المپیک توکیو باید در مسابقات انتخابی هدف خود را دنبال کند.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]