×
×

شهرکریمه – حساب‌های واحدهای تولیدی توسط بیمه تأمین اجتماعی در قم رفع توقیف می‌شود

  • کد نوشته: 35183
  • [ad_1] حساب‌های واحدهای تولیدی توسط بیمه تأمین اجتماعی در قم رفع توقیف می‌شود به گزارش شهرکریمه مهرداد غضنفری امروز در حاشیه جلسه شورای گفت‌و‌گوی بخش دولتی و خصوصی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگرداندن واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید اظهار داشت: برای رسیدن به جهش تولید در گام نخست باید واحدهای تولیدی […]

    شهرکریمه – حساب‌های واحدهای تولیدی توسط بیمه تأمین اجتماعی در قم رفع توقیف می‌شود
  • [ad_1]

    حساب‌های واحدهای تولیدی توسط بیمه تأمین اجتماعی در قم رفع توقیف می‌شود

    حساب‌های واحدهای تولیدی توسط بیمه تأمین اجتماعی در قم رفع توقیف می‌شود

    به گزارش شهرکریمه مهرداد غضنفری امروز در حاشیه جلسه شورای گفت‌و‌گوی بخش دولتی و خصوصی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگرداندن واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید اظهار داشت: برای رسیدن به جهش تولید در گام نخست باید واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید بازگردند.

    وی از رفع توقیف حساب‌های بانکی شرکت‌های تولیدی توسط بیمه تأمین اجتماعی خبر داد و افزود: بخشش جرائم مالیاتی برای واحدهایی که تا قبل از سال ۹۵ مشکل داشتند یکی از مصوبات این جلسه بوده و همچنین مقرر شد مدیران از اختیارات خود در رفع مشکلات واحدهای تولیدی در پرداخت مالیات استفاده کنند.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی تصریح کرد: تسهیل تولید یکی از دغدغه‌های مدیران در قم بوده و تسهیلاتی به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا اختصاص داده‌شده تا بتوانند دوباره به چرخه تولید استان بازگردند.

    وی همچنین از تمدید زمان پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی آسیب‌دیده به بانک‌ها خبر داد و تأکید کرد: باید با بانک‌ها در پرداخت این تسهیلات شتاب بیشتری کرده و پرونده‌های ارائه‌شده به بانک با جذب حداکثری پیگیری شود.

    غضنفری با تأکید بر لزوم ارائه بیشترین تسهیلات در قم نسبت به میانگین کشوری خاطرنشان کرد: تا امروز ۴۰ درصد جذب داشته و عملکرد بانک‌ها متفاوت بوده که با مهلت ارائه‌شده باید همه بانک‌ها به نرم مشخص یعنی ۷۰ درصدی برسند.

    وی اعتبارات اولیه را ۶۴۲ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: متأسفانه تسهیلات در مرحله دوم به عدد ۳۱۳ میلیارد تومان کاهش پیداکرده، البته این کاهش ۵۰ درصدی اعتبارات در کل کشور اتفاق افتاده و ۵۰ درصد دیگر به مستأجران اختصاص داده شد.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی ثبت‌نام واحدهای تولیدی را ملاک پرداخت اعلام کرد و ادامه داد: تا امروز در حدود ۹۳ میلیارد تومان ثبت‌نام‌شده و نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان پرداخت‌شده و باید به عدد ۴۰ میلیارد تومان برسد.

    وی سپس تأمین آب شهرک صنعتی محمودآباد را نیز یکی از مصوبات جلسه عنوان و بیان کرد: باید سازمان آبفا همکاری لازم را داشته و با توجه به مصوبه شورای گفتگو و شورای تأمین این موضوع به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.