×
×

شهرکریمه – حمایت از نقدهای کارشناسی در حوزه فضای سبز

  • کد نوشته: 34447
  • [ad_1] حمایت از نقدهای کارشناسی در حوزه فضای سبز به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به اهمیت و جایگاه اطلاع‌رسانی در جامعه در ایجاد مطالبه‌گری صحیح و نشاط اجتماعی، اظهار کرد: آگاه‌سازی مردم از اقدامات در حال انجام عامل مهمی در شناسایی ظرفیت‌های بالقوه شهر و  ایجاد توسعه پایدار است که نباید از […]

    شهرکریمه – حمایت از نقدهای کارشناسی در حوزه فضای سبز
  • [ad_1]

    حمایت از نقدهای کارشناسی در حوزه فضای سبز

    حمایت از نقدهای کارشناسی در حوزه فضای سبز

    به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به اهمیت و جایگاه اطلاع‌رسانی در جامعه در ایجاد مطالبه‌گری صحیح و نشاط اجتماعی، اظهار کرد: آگاه‌سازی مردم از اقدامات در حال انجام عامل مهمی در شناسایی ظرفیت‌های بالقوه شهر و  ایجاد توسعه پایدار است که نباید از آن غافل شد.

    مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم حضور و مشارکت مردم را در پویایی شهر مورد توجه قرارداد و افزود: یکی از شاخص‌های جامعه پیشرفته و شهر توسعه‌یافته میزان مشارکت شهروندان و نشاط اجتماعی و درنتیجه امید به آینده در بین مردم است.

    جوادیان به برگزاری جشنواره رسانه ای شهر ما اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره تخصصی در ارتقاء شیوع‌های اطلاع‌رسانی و درنتیجه ایجاد فرصت نقد و مطالبه‌گری کارشناسانه مردم نقش مؤثری دارد.

    وی مطالبه گری مردم را تنها راه مدیریت دقیق و صحیح در سطح کلان عنوان کرد و گفت: آگاهی مردم از چالش‌های مدیریت شهری و مشکلات پیشرو در شرایط کنونی می‌تواند در ایجاد همدلی در بین مردم و مدیران و درنتیجه حل مشکلات کمک شایانی کند.

    مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ایجاد بانک اطلاعاتی از نقدها و نگاه اهالی رسانه از مطالبات مردمی و مدیریت شهری را یکی از امتیازات برگزاری این جشنواره مطرح و بیان کرد: این اطلاعات در تصمیمات مدیران شهری بسیار تأثیرگذار بوده و نقش کلیدی در آینده ایفا می‌کند.

    جوادیان سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم را آماده دریافت نقدها و دیدگاه‌های مردم و خانواده رسانه دانست و ابراز کرد: بعد از پایان جشنواره محتواهای تولیدشده در حوزه فضای سبز موردتوجه و نگاه دوباره کارشناسان سازمان قرارگرفته و حمایت خواهد شد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.