[ad_1] حمایت از کارگاه‌های کوچک داخلی مهم‌ترین هدف مرکز صادرات و سرمایه‌گذاری است به گزارش شهرکریمه عباس پناه در نشست کافه دیپلماسی که در سالن جلسات بنیاد خاتم الاوصیاء برگزار شد اظهار داشت: برخی از صادرکنندگان ابتدای کار اجناس باکیفیت صادر می‌کنند و پس از مدتی کیفیت اجناس را پایین می‌آورند که این موضوع سبب […]

[ad_1]

حمایت از کارگاه‌های کوچک داخلی مهم‌ترین هدف مرکز صادرات و سرمایه‌گذاری است

حمایت از کارگاه‌های کوچک داخلی مهم‌ترین هدف مرکز صادرات و سرمایه‌گذاری است

به گزارش شهرکریمه عباس پناه در نشست کافه دیپلماسی که در سالن جلسات بنیاد خاتم الاوصیاء برگزار شد اظهار داشت: برخی از صادرکنندگان ابتدای کار اجناس باکیفیت صادر می‌کنند و پس از مدتی کیفیت اجناس را پایین می‌آورند که این موضوع سبب بی‌اعتمادی شده است.

وی افزود: مرکزی در تهران با عنوان مرکز دائم صادرات و سرمایه‌گذاری ایران تشکیل داده و نماینده‌هایی داریم که به سرمایه‌گذاری خارجی مسلط هستند و محصولات باکیفیت را به کشورهای خارج صادر می‌کنیم.

نماینده مرکز دائم صادرات و سرمایه‌گذاری کشور تصریح کرد: کارگاه‌های کوچکی در کشور مشغول فعالیت هستند که محصولات باکیفیتی تولید می‌کنند ولی توانایی صادرات ندارند و این مرکز با حمایت از این کارگاه‌ها اجناس آن‌ها را وارد بازار جهانی به ویژه ۱۵ کشور همسایه می‌کند.

بیشتر بخوانید

امام جمعه موقت ساری: مشکلات اقتصادی در جامعه دامنگیر مردم شده است

امام جمعه اهواز: ساختارهای معیوب و افراد فاسد ریشه مشکلات اقتصادی هستند

حاج علی‌اکبری: مبارزه با فساد اقتصادی باید در دستور کار مسئولان باشد/ آمریکا دچار سرگردانی استراتژیک شده است

عباس پناه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط مرکز دائم صادرات تصریح کرد: سرمایه‌گذاری هدف اصلی این مرکز است، حمایت از کارخانه‌ها و کارگاه‌های کوچک برای معرفی و صادرات محصولات آن‌ها نیز مورد تاکید است و تلاش می شود کارخانه‌های تولیدی که محصولات باکیفیت دارند را شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از کارخانه‌های کشور به خاطر عدم صادرات تعطیل‌ شده و بازار داخلی اشباع‌ شده است، تلاش می‌شود با آموزش‌های لازم و حمایتی که مرکز دائم صادرات و سرمایه‌گذاری انجام می‌دهد محصولات آن‌ها را صادر کنیم.

نماینده مرکز دائم صادرات و سرمایه‌گذاری کشور خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان کشورمان باید عزم خود را جزم کرده و همه افراد جامعه در هر صنف و رشته‌ای که هستند برای برطرف کردن مشکلات کشور اهتمام داشته باشند و با دور زدن تحریم‌ها و با همت و تلاش نسل جوان برای اعتلای کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام/۱۳۸

[ad_2]