×
×

شهرکریمه – حمایت وزارت صنعت از تمام‌ صنعتگران‌ در حوزه ساخت داخل و صادرات تولیدات داخلی

  • کد نوشته: 27016
  • [ad_1] حمایت وزارت صنعت از تمام‌ صنعتگران‌ در حوزه ساخت داخل و صادرات تولیدات داخلی به گزارش شهرکریمه افشار فتح الهی در مراسم افتتاح پروژه‌های اقتصادی صنعتی استان در شهرک شکوهیه، با اشاره به شرایط خاص کشور اظهار داشت: تحریم‌هایی که اخیراً بر کشور اعمال‌شده به‌نوعی بی‌سابقه است. مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی، وزارت […]

    شهرکریمه – حمایت وزارت صنعت از تمام‌ صنعتگران‌ در حوزه ساخت داخل و صادرات تولیدات داخلی
  • [ad_1]

    حمایت وزارت صنعت از تمام‌ صنعتگران‌ در حوزه ساخت داخل و صادرات تولیدات داخلی

    حمایت وزارت صنعت از تمام‌ صنعتگران‌ در حوزه ساخت داخل و صادرات تولیدات داخلی

    به گزارش شهرکریمه افشار فتح الهی در مراسم افتتاح پروژه‌های اقتصادی صنعتی استان در شهرک شکوهیه، با اشاره به شرایط خاص کشور اظهار داشت: تحریم‌هایی که اخیراً بر کشور اعمال‌شده به‌نوعی بی‌سابقه است.

    مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت عمده تحریم‌های خارجی را مربوط به دو  بخش تولید و اشتغال دانست و گفت: دشمن به هر شکلی تولید و اشتغال واحدهای تولیدی را هدف گرفته است.

    وی با اشاره به رشد کشور در زمینه‌های صنعتی طی سال‌های اخیر بیان کرد:بعضاً جوسازی‌هایی، علیه واحدهای تولیدی مبنی بر تعطیلی و رکود واحدهای صنعتی اتفاق می‌افتد که درواقع این‌گونه نبوده و با واقعیت فاصله دارد.

    فتح الهی با بیان اینکه مدیران صنعتی کشور راه دور زدن تحریم‌ها را یاد گرفته‌اند، ادامه داد: به‌جز یکی دو صنعت، در همه حوزه‌های صنعتی رشد و رونق تولید را شاهد هستیم و به لطف خدا توانسته‌ایم از فشار خارج‌شده و در شرایط عادی در حال فعالیت هستیم.

    وی با بیان اینکه عمده تلاش وزارت صمت اختصاص مواد اولیه برای واحدهای صنعتی به صورت مستقیم است، ادامه داد: این واحدها باید تمرکز خود را روی تولید و صادرات بگذارند و نگران مواد اولیه تولیدی نباشند.

    فتح الهی مطرح کرد: به‌جز حمایت از تولیدات داخلی،افزایش صادرات محصولات داخلی به کشورهای خارجی را در دستور کار داریم، تا الآن توانسته‌ایم دو درصد نیاز ۱۵ کشور را تأمین کنیم و اگر این میزان به چهار درصد برسد بخش اعظمی از نیاز این کشورها را تأمین کرده‌ایم.

    مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: از تمامی صنعتگرانی که در حوزه ساخت داخل و صادرات تولیدات داخلی وقت بگذارند و سرمایه‌گذاری کنند، حمایت خواهیم کرد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.