[ad_1] محمد رمضانی، شهردار منطقه هشت قم، پردیسان. محمد رمضانی در گفت‌وگو با شهرکریمه، با اشاره به اهمیت تکمیل رینگ ترافیکی پردیسان، اظهار داشت: این پروژه با هدف کاهش ترافیک شوارع داخلی و همچنین امکان دسترسی آسان و کاهش زمان سفرهای درون‌شهری اجرا می‌شود. شهردار منطقه هشت قم در ادامه با بیان اینکه فازهای یک […]

[ad_1]

محمد رمضانی، شهردار منطقه هشت قم، پردیسان.

محمد رمضانی، شهردار منطقه هشت قم، پردیسان.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با شهرکریمه، با اشاره به اهمیت تکمیل رینگ ترافیکی پردیسان، اظهار داشت: این پروژه با هدف کاهش ترافیک شوارع داخلی و همچنین امکان دسترسی آسان و کاهش زمان سفرهای درون‌شهری اجرا می‌شود.

شهردار منطقه هشت قم در ادامه با بیان اینکه فازهای یک و دو این پروژه تکمیل‌شده است خاطرنشان کرد: فاز سوم این پروژه حدفاصل بلوار شهروند تا بلوار امام علی(ع) به طول ۱۵۰۰متر و عرض ۲۰متر در حال اجرا است که هم‌اکنون ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رمضانی ابراز کرد: احداث این پروژه شامل عملیات خاک‌برداری، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت، نصب علائم ترافیکی و خط‌کشی و همچنین کاشت نهال است.

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های اجرای این پروژه گفت: برآوردهای اولیه برای اجرای این پروژه ۲۰میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: یکی از خطرناک‌ترین نقاط پردیسان ورودی بلوار مرجعیت به این منطقه است که در سال‌های اخیر یک لاین خیابان بسته و سمت دیگر دوطرفه بود که سبب تصادفات می‌شد که با اجرای این طرح و تکمیل رینگ ترافیکی پردیسان این معضل حل خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۵

[ad_2]