×
×

شهرکریمه – خیرین مدرسه‌ساز قمی با صداقت و اخلاص به میدان آمدند

  • کد نوشته: 14947
  • [ad_1] خیرین مدرسه‌ساز قمی با صداقت و اخلاص به میدان آمدند به گزارش شهرکریمه مرتضی حیدری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در زمینه خدمت و امدادرسانی به مناطق سیل‌زده مردم قم الگو بودند. وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای سیل‌زدگان […]

    شهرکریمه – خیرین مدرسه‌ساز قمی با صداقت و اخلاص به میدان آمدند
  • [ad_1]

    خیرین مدرسه‌ساز قمی با صداقت و اخلاص به میدان آمدند

    خیرین مدرسه‌ساز قمی با صداقت و اخلاص به میدان آمدند

    به گزارش شهرکریمه مرتضی حیدری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در زمینه خدمت و امدادرسانی به مناطق سیل‌زده مردم قم الگو بودند.

    وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای سیل‌زدگان افزود: نهادهای مردمی در این زمینه بسیج شدند و کمک‌های گوناگون مردمی به استان‌های سیل‌زده ارسال کردند.

    فرماندار قم با اشاره به اهمیت فراگیری علم ادامه داد: توجه به آموزش و پرورش باید در صدر اولویت کارهای ما قرار بگیرد، با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب، آموزش سواد به اتباع غیرایرانی نیز مورد توجه قرار داده شده و این موضوع سبب افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

    حیدری با اشاره به ۱۲ اردیبهشت روز معلم بیان کرد: همه ما تمام شخصیت وجودی خودمان را از معلمان گرفته‌ایم و در دین و نظام ما برای حفظ جایگاه معلم تاکید فراوانی شده است.

    وی با بیان اینکه باید در ارتقای جایگاه، شان و قداست معلمان تلاش کنیم و این اقدام سبب سعادت جامعه می‌شود، گفت: باید تعداد دانش‌آموزان کلاس‌های درس را به میزان استاندارد برسانیم و همچنین فضای مدرسه‌ها را زیبا و متبوع کنیم.

    فرماندار قم با اشاره به اقدامات خیران مدرسه‌ساز در قم گفت: خیرین مدرسه‌ساز با صداقت و اخلاص به منظور توسعه آگاهی در جامعه به میدان آمده‌اند و این حرکت ارزشمندی است که باید بخش‌های گوناگون با آن‌ها همکاری کنند.

    حیدری با بیان اینکه مهم‌ترین و حساس‌ترین شورا، شورای آموزش و پرورش است، افزود: اهمیت سایر شوراها، وابسته به خروجی این شورا است و اگر دانش‌آموزان را درست تربیت کنیم کار سایر بخش‌ها ساده‌تر می‌شود.

    وی با اشاره به موضوع پیشگیری از اعتیاد و تبعات مواد مخدر برای جامعه گفت: باید برنامه‌های متعددی را برای افزایش آگاهی دانش‌آموزان در راستای پیشگیری از اعتیاد انجام دهیم و همه برای مهار آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد مشارکت داشته باشند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.