[ad_1] داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا در قم تأمین شد به گزارش شهرکریمه کریم همتی نماینده ویژه وزیر بهداشت و رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز به قم سفر کرد و از نزدیک با روند فعالیت‌های صورت گرفته استان در خصوص مبارزه با ویروس کرونا را مورد بررسی قرار داد. وی در حاشیه سفر […]

[ad_1]

داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا در قم تأمین شد

داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا در قم تأمین شد

به گزارش شهرکریمه کریم همتی نماینده ویژه وزیر بهداشت و رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز به قم سفر کرد و از نزدیک با روند فعالیت‌های صورت گرفته استان در خصوص مبارزه با ویروس کرونا را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه سفر به قم گفت: خوشبختانه کارهای خوب و ارزنده‌ای در قم انجام شده است و شیب تندی که تعداد مبتلایان داشتند کمی در حال کاهش بوده و از سوی دیگر روند بهبودیافتگان نیز بیشتر است.

نماینده ویژه وزیر بهداشت و رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیشتر تلاش این است که مردم با کمترین مشکلات بتوانند خدمات را دریافت و روند و شیب مبتلایان را کم کنیم.

همتی با اشاره به مشکلات دارویی در استان قم خاطرنشان کرد: خوشبختانه دارو نیز در اختیار استان قرار گرفت تا بیماران در مراکز درمانی بتوانند از آن استفاده کنند و با توجه به اینکه شهر قم کارخانجات زیادی دارد امیدواریم با همکاری سازمان صمت، لوازم محافظتی در استان تولید شود.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]