×
×

شهرکریمه – داشتن معنویت لازمه خدمت در حرم‌های اهل بیت(ع) است

  • کد نوشته: 20407
  • [ad_1] داشتن معنویت لازمه خدمت در حرم‌های اهل بیت(ع) است به گزارش شهرکریمه آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر دوشنبه در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی و دست‌اندرکاران پروژه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، با بیان اینکه وظایف ما در […]

    شهرکریمه – داشتن معنویت لازمه خدمت در حرم‌های اهل بیت(ع) است
  • [ad_1]

    داشتن معنویت لازمه خدمت در حرم‌های اهل بیت(ع) است

    داشتن معنویت لازمه خدمت در حرم‌های اهل بیت(ع) است

    به گزارش شهرکریمه آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر دوشنبه در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی و دست‌اندرکاران پروژه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، با بیان اینکه وظایف ما در نظام اسلامی دارای یک جوهره معنوی است، افزود: رسالت‌هایی که در حوزه‌های مرتبط با حرم‌های مطهر باشد از معنویت بیشتری برخوردار است.

    وی لازمه خدمت به حرم‌های مطهر اهل بیت(ع) را داشتن معنویت دانست و افزود: افرادی که در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند دارای معنویت بسیاری هستند.

    امام جمعه قم ادامه داد: فردی که در خدمت رسانی دارای نگاه معنوی نباشد هیچ اجر و مزدی برایش در نظر گرفته نخواهد شد.

    وی تصریح کرد: حتی گاهی برخی از افراد خارجی که در اماکن مقدس فعالیت می‌کنند دارای نگاهی معنوی هستند و به دلیل این نگاه خود اجر و پاداش بزرگی را نیز دریافت می‌کنند.

    آیت الله سعیدی با تأکید بر اینکه دنیا مزرعه آخرت است، افزود: ما بر اساس آموزه‌های قرآنی معتقدیم که بعد از مرگ فضایی گسترده‌تر و با شکوه‌تر برای ما فراهم می‌شود.

    وی با اشاره به لزوم کمک و خدمت به خلق خدا افزود: شفاعت اهل‌بیت(س) شامل حال کسانی می‌شود که در دنیا برای کمک به مردم تلاش کنند.

    تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: خداوند متعال به افرادی که برای کسب رضای الهی به مردم خدمت می‌کنند نیروی بیشتری می‌دهد و این افراد برای حرکت به سوی اهداف عالی تلاش بیشتری انجام می‌دهند.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.