[ad_1] در کنار مسائل بهداشتی باید به ادعیه توجه ویژه‌ای داشته باشیم به گزارش شهرکریمه آیت‌الله علی ملکوتی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در کنار مسائل بهداشتی باید نسبت به ادعیه توجه ویژه‌ای داشته باشیم. عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بین بهداشت و درمان تقابلی نیست و دو بال یکدیگر هستند، انسان باید علاوه […]

[ad_1]

در کنار مسائل بهداشتی باید به ادعیه توجه ویژه‌ای داشته باشیم

در کنار مسائل بهداشتی باید به ادعیه توجه ویژه‌ای داشته باشیم

به گزارش شهرکریمه آیت‌الله علی ملکوتی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در کنار مسائل بهداشتی باید نسبت به ادعیه توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بین بهداشت و درمان تقابلی نیست و دو بال یکدیگر هستند، انسان باید علاوه بر اینکه به دنبال بهداشت و درمان می‌رود و دستوراتی که پزشکان می‌گویند مورد توجه قرار دهد به خداوند توسل کند.

آیت الله ملکوتی افزود: تکیه به دعا این گونه نیست که به مسائل بهداشتی و درمانی توجهی نشود و باید به این دو موضوع در کنار یکدیگر توجه شود تا ویروس کرونا ریشه کن شود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به نقش و جایگاه ادعیه در نابودی بلا تصریح کرد: باید به اهل بیت (ع) و قرآن متوسل شویم، این بلایا از گذشته بوده است و باید با توسل به خدا، بلا را از سر امت و مسلمانان کوتاه کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: یکی از آثار بسیار خوب دعا این است که در رفع بیماری انسان موثر است و از نظر روحی درمان گر خوبی است و سبب درمان استرس و اضطراب درونی بیماران می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]