[ad_1] مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قم: دسته‌های عزاداری حرکتی در شهر نداشته باشند به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ رضا عزت زمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آن چیزی که مورد توجه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا بوده و ابلاغ کرده توجه به حفظ ثبات هیئات مذهبی در اقامه عزا است. مدیرکل سازمان تبلیغات استان […]

[ad_1]

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قم: دسته‌های عزاداری حرکتی در شهر نداشته باشند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قم: دسته‌های عزاداری حرکتی در شهر نداشته باشند

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ رضا عزت زمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آن چیزی که مورد توجه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا بوده و ابلاغ کرده توجه به حفظ ثبات هیئات مذهبی در اقامه عزا است.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان قم با تاکید بر اینکه اقامه عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در روزهای تاسوعا و عاشورا بدون حرکت دسته‌جات عزاداری همراه خواهد بود تصریح کرد: دسته‌جات عزاداری به این معنا ممنوع نبوده و آنچه ممنوع بوده حرکت دسته‌جات عزاداری است.

وی ابراز کرد: بدین ترتیب، دسته‌جات عزاداری در بقاع متبرکه و امامزادگان در خیابان و مساجد جلوی درب مسجد و پیرامون آن به‌صورت ثابت و بدون حرکت برنامه‌های عزاداری خواهند داشت.

عزت زمانی برنامه‌های مشخص مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) را مورد توجه قرار داد و گفت: هیئات مذهبی به‌صورت ثابت در این اماکن مقدس عزاداری خواهند داشت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مؤمنین، مقررشده دسته‌جات عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) حرکت نکنند و جابجایی نداشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]