[ad_1] دستگیری سارقان ۲۵۰ میلیونی پمپ بنزین در قم به گزارش شهرکریمه عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در پی سرقت وجه نقد از متصدی امور بانکی یکی از پمپ بنزین‌های قم، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت. وی تصریح کرد: متصدی پمپ بنزین در حال انتقال ۲۵۰ میلیون […]

[ad_1]

دستگیری سارقان 250 میلیونی پمپ بنزین در قم

دستگیری سارقان ۲۵۰ میلیونی پمپ بنزین در قم

به گزارش شهرکریمه عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در پی سرقت وجه نقد از متصدی امور بانکی یکی از پمپ بنزین‌های قم، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متصدی پمپ بنزین در حال انتقال ۲۵۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش بنزین به بانک بوده که ۲ نفر با یک دستگاه موتورسیکلت سد راه وی شده و با تهدید مبلغ مذکور را سرقت می‌کنند که در ادامه و با تلاش مردم یکی از آن ها دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با انتقال فرد دستگیر شده به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، نامبرده به همکاری ۳ تن دیگر در این رابطه اعتراف و اذعان داشت با افراد مذکور در یکی از پارک‌های استان آشنا شده است که در ادامه با انجام اقدامات پلیسی هر ۳ نفر شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

آقاخانی خاطرنشان کرد: متهمان طی تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف و در نهایت به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]