[ad_1] دشمنان در فتنه اخیر اصل نظام را نشانه گرفته بودند به گزارش شهرکریمه همایش بسیجیان افسران جنگ اقتصادی و جهاد خدمت‌رسانی همزمان با هفته بسیج شامگاه چهارشنبه با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه، سردار نوحی معاون سازمان اطلاعات سپاه، طلاب و فضلای حوزه در سالن اجتماعات دارالشفا برگزار شد. رئیس […]

[ad_1]

دشمنان در فتنه اخیر اصل نظام را نشانه گرفته بودند

دشمنان در فتنه اخیر اصل نظام را نشانه گرفته بودند

به گزارش شهرکریمه همایش بسیجیان افسران جنگ اقتصادی و جهاد خدمت‌رسانی همزمان با هفته بسیج شامگاه چهارشنبه با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه، سردار نوحی معاون سازمان اطلاعات سپاه، طلاب و فضلای حوزه در سالن اجتماعات دارالشفا برگزار شد.

رئیس انجمن اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و بررسی وقایع اخیر در کشور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب لایه‌های فتنه را به خوبی تشخیص داده بودند و قبل از آغاز آن موضع خودشان را اعلام کردند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن نبوی با اشاره به داستانی از حضرت خضر نبی(ع) و حضرت موسی(ع) تصریح کرد: برخی از اینکه رهبر انقلاب از اقدام مسئولان حمایت کردند ابراز نگرانی داشتند ولی باید توجه کنیم که نباید نسبت به تدبیرات رهبر انقلاب تردید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تدبیر رهبر معظم انقلاب فتنه دشمن را خنثی کرد، خاطرنشان کرد: ما باید به ولی‌فقیه خود اعتماد داشته و به تدبیرات حکیمانه و دوراندیشی ایشان ایمان آوریم.

رئیس انجمن اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه با تأکید بر اینکه دشمنان اصل نظام را نشانه گرفته بودند، یادآور شد: مردم پس از سخنرانی مقام معظم رهبری پی بردند که گرانی بنزین تنها موضوع نبوده و دشمنان قصدهایی دیگری دارند.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم و خاموش کردن فتنه دشمنان عنوان کرد: مردم متوجه شدند که دشمن به دنبال این بوده که اصل حاکمیت را از مسیرش منحرف کند، لذا با حضور به موقع خود اجازه سوءاستفاده دشمنان را گرفتند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]