[ad_1] دشمنان می‌خواهند بین روحانیت و مردم فاصله باشد به گزارش شهرکریمه آیت الله قوامی در مراسم بزرگداشت امام جمعه شهید کازرون با اشاره به آیاتی از سوره محمد(ص) گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید « وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُمْ؛ و کسانی […]

[ad_1]

دشمنان می‌خواهند بین روحانیت و مردم فاصله باشد

دشمنان می‌خواهند بین روحانیت و مردم فاصله باشد

به گزارش شهرکریمه آیت الله قوامی در مراسم بزرگداشت امام جمعه شهید کازرون با اشاره به آیاتی از سوره محمد(ص) گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید « وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُمْ؛ و کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند، هرگز کارهایشان را ضایع نمی‌کند. به زودی آنان را راه می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند. و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، آنان را درمی‌آورد.»

وی با اشاره به اینکه شهادت شهید خرسند همزمان با ایام لیله القدر بوده است، گفت: امام علی(ع) هم امام جمعه و هم خطیب بود، شهید خرسند نیز امام جمعه یک شهر بود و در شب احیا یک نفر مانند ابن ملجم او را به شهادت رساند.

امام جمعه پردیسان بیان کرد: تفکر قاتل این بود که روحانیت مانع ظهور امام زمان(عج) است و باید این موانع را برداریم؛ این افراد کسانی هستند که اخیراً در برخی کشورها ظهور پیدا کرده‌اند و از انرژی و عقیده مهدویت سو استفاده می‌کنند.

وی گفت: شهر کازرون جزو شهرهایی بوده که سال قبل دچار بحران‌هایی شده بود و دشمان برای این شهر نقشه کشیده بودند ولی شهید خرسند توانسته بود این منطقه بحرانی را مدیریت کند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان اینکه دشمن از اینکه روحانیت نرده‌ها را کنار زده و در میان مردم باشد نگران است، افزود: دشمنان می‌خواهند بین روحانیت و مردم فاصله باشد و راهش را در این می‌دانند که امینت آنها را بر هم بزنند تا دوباره ائمه جمعه محافظ داشته باشند.

وی بیان کرد: دشمنان می‌ترسند که روحانیت در میان مردم باشد، آنها می‌خواهند بگویند که روحانیون تافته جدا بافته هستند و محافظ دارند.

امام جمعه پردیسان افزود: ما نباید با این شهادت فریب بخوریم و ائمه جمعه را از مردم دور کنیم؛ روحانیت باید آزاد بوده و در کنار مردم باشد.

وی تصریح کرد: این افراد این اندیشه را از اسرائیل و تشیع انگلیسی یاد گرفته‌اند و درصددند روحانیت را تخریب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی گفت: آنها در طول هفته تلاش می‌کنند تا بین مردم و روحانیت فاصله بیندازند ولی در یک روز جمعه و در نماز جمعه تمام نقشه‌های آنها نقش بر آب می‌شود.

وی عنوان کرد: شهید خرسند به وظیفه طلبگی خود به‌خوبی عمل کرد و شب قدر پیش خدا رفت و بهتر از این نمی‌توانست پاداش بگیرد.

امام‌جمعه پردیسان گفت: دشمنان باید بدانند که نمی‌توانند بین روحانیت و مردم فاصله بیندازند چراکه این پیوند بیش از هزار سال است ایجاد شده و کم نمی‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]