×
×

شهرکریمه – دشمنی‌ آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست

  • کد نوشته: 17089
  • [ad_1] سفرهای آسیایی و اروپایی مرد فرنگی قم به گزارش شهرکریمه کشتی فرنگی که یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی در استان قم به شمار می‌رود، با توجه به عضویت چندین کشتی‌گیر خود در اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران انتظار چندین مدال از میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی این رشته مدال‌آور را می‌کشد. این […]

    شهرکریمه – دشمنی‌ آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست
  • [ad_1]

    سفرهای آسیایی و اروپایی مرد فرنگی قم

    سفرهای آسیایی و اروپایی مرد فرنگی قم

    به گزارش شهرکریمه کشتی فرنگی که یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی در استان قم به شمار می‌رود، با توجه به عضویت چندین کشتی‌گیر خود در اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران انتظار چندین مدال از میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی این رشته مدال‌آور را می‌کشد.

    این رشته ورزشی هم اکنون سه کشتی‌گیر در اردوی تیم ملی نوجوانان ایران، یک فرنگی‌کار در اردوی تیم ملی جوانان و سه چهره شاخص و موفق در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی کشورمان دارد و با توجه به این تعداد ملی‌پوش یکی از بخت‌های اصلی ورزش قم برای گرفتن سهمیه المپیک ۲۰۲۰ نیز به شمار می‌رود.

    در حال حاضر نماینده کشتی فرنگی قم در اردوی تیم ملی جوانان ایران یکی از بهترین‌های چند سال اخیر این رشته یعنی رضا مردی است، کشتی‌گیر مستعد و آینده‌داری که عضو تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا نیز بوده و سابقه درخشانی از نظر کسب مدال و افتخار دارد.

    این کشتی‌گیر در حال حاضر عضو وزن ۶۰ کیلوگرم اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان است و در راه کسب آمادگی لازم به منظور حضور در مسابقات ۲۰۱۹ قهرمانی آسیا و جهان زیر نظر حمید باوفا ملی‌پوش اسبق و سرمربی تیم ملی در کنار دیگر ملی‌پوشان در خانه کشتی محمد بنا مشغول تمرین است.

    این در شرایطی است که اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران تا روز ۲۹ خرداد ماه در خانه کشتی محمد بنا واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران جریان دارد و رضا مردی فرنگی‌کار پرافتخار قم برای رسیدن به دوبنده تیم اعزامی ایران به پیکارهای آسیایی و جهانی باید با دو فرنگی‌کار دیگر وزن ۶۰ کیلوگرم یعنی میلاد رضانژاد و امیرحسین خوانساری از خوزستان رقابت کند.

    تیم ملی کشتی فرنگی‌ جوانان ایران برای حضور موفق و پرقدرت در رقابت‌های ۲۰۱۹ قهرمانی آسیا روزهای ۱۸ تا ۲۳ تیر ماه در شهر چونبوری تایلند و مسابقات قهرمانی جوانان جهان روزهای ۲۱ تا ۲۷ مرداد ماه در شهر تالین استونی آماده می‌شود.

    انتهای پیام /  ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.