×
×

شهرکریمه – دمای قم به ۴

  • کد نوشته: 26216
  • [ad_1] دمای قم به ۴- درجه می‌رسد به گزارش شهرکریمه محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قسمتی ابری به تدریج از بعد از ظهر بارش باران و برف و وزش باد در ارتفاعات بارش برف است. وی با بیان […]

    شهرکریمه – دمای قم به ۴
  • [ad_1]

    دمای قم به 4- درجه می‌رسد

    دمای قم به ۴- درجه می‌رسد

    به گزارش شهرکریمه محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قسمتی ابری به تدریج از بعد از ظهر بارش باران و برف و وزش باد در ارتفاعات بارش برف است.

    وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم منفی سه درجه و ۱۰ درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شمال غربی و با حداکثر سرعت ۳۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

    رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شمال غربی و با حداکثر سرعت ۳۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود، حداقل و حداکثر دما در قم صفر درجه و ۹ درجه است، فردا آب و هوای استان ابری به تدریج کاهش ابر، در برخی ساعات وزش باد است.

    قاضی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان استان قم صاف است، گفت: در این روز در برخی ساعات شاهد وزش افزایش ابر و وزش باد در استان خواهیم بود.

    وی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر ۳۵ کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان منفی چهار درجه و ۱۲ درجه خواهد بود.

    رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب منفی سه درجه و ۱۲ درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی در این شهر بودیم.

    قاضی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقطه استان قم به ترتیب منطقه کوه سفید با منفی چهار درجه و منطقه کوشک نصرت با ۱۴ درجه بود.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.