[ad_1] ده هزار و ۸۰۰ کیلو گوشت قربانی میان اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود به گزارش شهرکریمه اکبر میرشکار عصر امروز در دیدار استاندار با خیرین مبارزه با کرونا که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، مأموریت ذاتی کمیته امداد امام(ره) را کمک به نیازمندان برشمرد و اظهار داشت: این ارگان، در موضوع […]

[ad_1]

ده هزار و ۸۰۰ کیلو گوشت قربانی میان اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود

ده هزار و ۸۰۰ کیلو گوشت قربانی میان اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود

به گزارش شهرکریمه اکبر میرشکار عصر امروز در دیدار استاندار با خیرین مبارزه با کرونا که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، مأموریت ذاتی کمیته امداد امام(ره) را کمک به نیازمندان برشمرد و اظهار داشت: این ارگان، در موضوع تحکیم و تداوم کمک‌های همدلانه و مواسات چند اقدام را در دستور کار خود قرار داده و مقدمات لازم را انجام داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان قم افزود: حضور تعداد قابل‌توجهی از افراد در این اداره کل برای تأمین کمک‌هزینه ازدواج برای فرزندانشان که تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) نیستند و همچنین مراجعه تعدادی از خانواده‌ها به علت نداشتن سرپناه و دریافت ودیعه مسکن دو مقوله قابل‌توجه این روزها در کمیته امداد قم هستند.

وی بابیان اینکه با توجه به گرانی‌ها و تورم در کشور آمار مراجعه‌کنندگان به کمیته امداد قم روزبه‌روز در حال افزایش است، گفت: تا پایان ۳۰ تیرماه ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر افراد غیر تحت پوشش به کمیته امداد امام(ره) مراجعه داشته‌اند که از محل منابع موردی حدود ۲ میلیارد تومان به آنان کمک کرده‌ایم.

میرشکار خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به تمهیداتی که دولت پیرامون پرداخت ودیعه مسکن به مستأجران اندیشیده امیدواریم این مشکل حل‌شده و تعداد متقاضیان کاهش پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان قم به اقدامات این ارگان در حوزه کمک‌های معیشتی اشاره و تأکید کرد: دولت اعتبارات خوبی در اختیار نهادهای کمیته امداد و بهزیستی برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند قرار داده است که امیدواریم مفید فایده باشد.

وی افزود: از روز سه‌شنبه این هفته تا ۱۹ شهریورماه به ۲۴ هزار خانواده بسته های معیشتی توزیع می شود که با توجه به رفاه حال عزیزان و اینکه ازدحام صورت نگیرد روزانه میان ۵۰۰ خانوار در دو فروشگاه رفاه اقلامی شامل برنج، روغن و مرغ توزیع  می‌شود.

میرشکار در ادامه از توزیع ده هزار و ۸۰۰ کیلو گوشت قربانی در روز عید قربان در میان اقشار آسیب‌پذیر خبر داد و گفت: این گوشت در میان حدود ۱۰ هزار خانواده نیازمند قمی توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با تولیت آستانه مقدس حرم حضرت معصومه(س) هماهنگی‌های لازم را  انجام داده‌ایم که روزانه ده هزار پرس غذای گرم در دهه کرامت در میان نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]