×
×

شهرکریمه – دگرگونی در روستاها با اختصاص درآمد مالیات ارزش افزوده

  • کد نوشته: 19380
  • [ad_1] دگرگونی در روستاها با اختصاص درآمد مالیات ارزش افزوده به گزارش شهرکریمه مرتضی حیدری بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قم در تالار امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به تبلیغات دشمنان اظهار کرد: دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستیم، اما کارگزاران این نظام در زمینه رفع […]

    شهرکریمه – دگرگونی در روستاها با اختصاص درآمد مالیات ارزش افزوده
  • [ad_1]

    دگرگونی در روستاها با اختصاص درآمد مالیات ارزش افزوده

    دگرگونی در روستاها با اختصاص درآمد مالیات ارزش افزوده

    به گزارش شهرکریمه مرتضی حیدری بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قم در تالار امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به تبلیغات دشمنان اظهار کرد: دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستیم، اما کارگزاران این نظام در زمینه رفع مشکلات مردم کوتاهی نمی‌کنند.

    وی ادامه داد: با اختصاص درآمد مالیات ارزش افزوده دگرگونی در روستاها ایجاد کرد و تحولاتی در روستاها با اختصاص این مالیات رخ داد. نظارت لازم بر دهیاری‌ها از سوی دستگاه‌های مختلف در زمینه هزینه کرد مالیات ارزش افزوده صورت می‌گیرد، امیدوار هستیم که اعتبارات خوبی به روستاها در سال جاری از مالیات ارزش افزوده اختصاص پیدا کند.

    فرماندار قم افزود: امسال بودجه تملک دارایی‌های سرمایه استان قم با وجود مشکلات تحریم افزایش پیدا کرده است تا نیازهای مردم برطرف شود، ۲۶۸ میلیارد تومان اعتبارات این بودجه برای ۴۲۰ پروژه در تمام بخش‌های شهر قم صرف می‌شود و نظارت لازم بر صرف بودجه صورت می‌گیرد، بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان از این بودجه‌ بهره مند شدند.

    حیدری پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت تخصیص بودجه دانست و تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام موجب صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: ایجاد پروژه منوط به رعایت ماده ۲۳ است،  این ماده یک حرکت توسعه یافته است و ملزم می‌کند که پروژه‌ها مطالعات زیست محیطی، فنی و اجرایی و پدافند غیرعامل داشته باشند و حداکثر در سه سال تمام شوند و بار مالی جدید برای پروژه‌های نیمه تمام سال‌های گذشته ایجاد نکند و از یک منبع تامین مالی شوند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.