[ad_1] دیدار استاندار قم با خانواده شهید مظفری‌نیا به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در دیدار با خانواده شهید مظفری نیا که در منزل این شهید والامقام برگزار شد، اظهار داشت: همگان مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم. وی افزود: شهدا در راه عمل به عهدی که با خدای […]

[ad_1]

دیدار استاندار قم با خانواده شهید مظفری‌نیا

دیدار استاندار قم با خانواده شهید مظفری‌نیا

به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در دیدار با خانواده شهید مظفری نیا که در منزل این شهید والامقام برگزار شد، اظهار داشت: همگان مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی افزود: شهدا در راه عمل به عهدی که با خدای خویش بستند جان خود را فدا کردند و وظیفه مدیران را عمل به تکالیف و خدمت به مردم است.

استاندار قم با تاکید بر حضور حماسی مردم در مراسم های وداع و تشییع پیکر شهدای مقاومت در قم، بیان کرد: این حضور نشان از مردمی بودن این شهدا و میزان دلدادگی مردم به فرزندان برومند کشور در دفاع از حریم ولایت دارد.

سرمست، شهید مظفری نیا را افتخاری برای اهل قم دانست و گفت: همراهی با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار شهادت را برای شهید مظفری دوچندان کرد.

وی با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر شهدا تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید به سیره زندگی این شهدا توجه کنند تا در عمل به وظایف و تکالیف خود آنها را سرلوحه خود قرار دهند.

استاندار قم اهتمام مجموعه مدیران و شورای تامین استان را برای آماده سازی مسیر های تشییع شهدا مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در روز مراسم نیز بررسی و بازدید های میدانی برای رفع مشکلات و کاستی های احتمالی صورت گرفت تا این مراسم در آرامش کامل برگزار شود.

به گزارش شهرکریمه، سرهنگ شهروز مظفری‌نیا از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در حادثه تروریستی آمریکا در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر پاک این شهید وارسته روز گذشته در میان خیل عظیم مردم شهیدپرور و مسئولان استانی با تشییع باشکوه به مقبره الشهدای صحن امام رضا(ع) حرم کریمه اهل‌بیت(ع) منتقل و در آنجا برای ابدیت آرام گرفت.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]