[ad_1] دینداری فصلی و مقطعی انسان را از مسیر دینداری خارج می کند به گزارش شهرکریمه آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر جمعه در برنامه سخنرانی مجازی آدینه با اشاره به آسیب‌ها و آفت‌هایی که ممکن است ما را از مسیر دینداری خارج کند، گفت: نخستین مصداق از مصادیق آسیب‌های دینداری، دینداری فصلی و […]

[ad_1]

دینداری فصلی و مقطعی انسان را از مسیر دینداری خارج می کند

دینداری فصلی و مقطعی انسان را از مسیر دینداری خارج می کند

به گزارش شهرکریمه آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر جمعه در برنامه سخنرانی مجازی آدینه با اشاره به آسیب‌ها و آفت‌هایی که ممکن است ما را از مسیر دینداری خارج کند، گفت: نخستین مصداق از مصادیق آسیب‌های دینداری، دینداری فصلی و مقطعی است.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه برخی افراد در مسجد با مسجدیان هستند و در ساحل دریا مانند مردم حاضر در ساحل عمل می‌کنند و برای این افراد مهم نیست که دستورات دین چیست، افزود: یک انسان مؤمن باید به یک مجموعه پایبند و معتقد باشد، اما متأسفانه عده‌ای در یک فضای دینی رنگ و حال و هوای مؤمنین را می‌گیرند، اما در جای دیگر رفتار دیگر را دارند.

وی افزود: عزاداران، منبری‌ها و مداحان در این ایام عزاداری که شرایط دشوار بود، توانستند با بهترین حالت مراسم‌ها را برگزار کنند و شور و احساس را در هم آمیختند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه تعداد زیادی از عزیزان ما در روز ۱۷ شهریور توسط دستگاه جبار طاغوت به شهادت رسیدند، البته اگر این خون‌ها نبود انقلاب ما اینگونه به ثمر نمی‌رسید، گفت: در شب تاسوعا و روز عاشورا حرمت شکنی قابل تحمل نیست و ما از دستگاه قضا تقاضا می‌کنیم که اجازه ندهد عزت انقلاب اسلامی با این کارها زیر سوال برود.

وی بیان کرد: این روزها ترامپ و نتانیاهو برای ارتباط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی در حال تلاش هستند، البته عادی سازی روابط امارات با اسرائیل اتفاق جدیدی نیست، این ارتباط به صورت پنهان در حال انجام بود، اما در حال حاضر که ترامپ دستاوردی نداشته است، این اقدام را به عنوان یک دستاورد برای خود مطرح می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اماراتی‌ها در ساختمان‌های شیشه‌ای زندگی می‌کنند و باید دقت کنند، اگر نیروهای انقلاب تهدیدی را احساس کنند به موقع پاسخ خواهند گفت، آن موقع پشیمانی برای کشورهای عربی سودی نخواهد داشت.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]