جاهلیت مدرن دل خانواده‌های شهدا را خون می‌کند/کوتاهی مسؤولان در حوزه حجاب و عفاف

شهرکریمه – ذوالنور: جاهلیت مدرن دل خانواده‌های شهدا را خون می‌کند

[ad_1]

جاهلیت مدرن دل خانواده‌های شهدا را خون می‌کند/کوتاهی مسؤولان در حوزه حجاب و عفاف

جاهلیت مدرن دل خانواده‌های شهدا را خون می‌کند/کوتاهی مسؤولان در حوزه حجاب و عفاف

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری پنجشنبه شب در اجتماع حامیان حجاب و عفاف که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از از تمام ابزارها از جمله فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به فرهنگ دینی ملت ایران است، اظهار کرد: امروز بار مسؤولیت برای مسؤولان نظام سنگین‌تر از گذشته شده است و اگر فردی در جایگاهی قرار می‌گیرد باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشد تا به جایگاه خود مشروعیت بخشد.‌

وی با تاکید بر اینکه اصل فرهنگ حجاب و عفاف در هیچ کدام از مذاهب اسلامی قابل انکار نیست، تصریح کرد: قوام نظام اسلامی وابسته به فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است که یکی از نمونه‌های کاربردی این فرهنگ در عرصه حجاب و عفاف جامعه است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ضمن گلایه از بی‌توجهی مسؤولان به قانون مبارزه با فساد و حمایت از آمران به معروف گفت: کوتاهی مسؤولان در عرصه حجاب و عفاف غیرقابل بخشش نیست چراکه هرچقدر وضعیت این عرصه نامناسب‌تر شود فضای برای متدینین و مؤمنان جامعه سخت‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی اجرای قانون یادشده را به صورت ویژه دنبال خواهد کرد، تصریح کرد: در مرحله نخست باید اجرای این قانون را از دستگاه‌های دولتی و ادارات آغاز کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه مظاهر فساد، بی‌تمدنی، جاهلیت مدرن و برهنگی دل خانواده‌های شهدا را خون می‌کند، عنوان کرد: دستگاه قضا در راستای مقابله با هنجارشکنان وظیفه جدی دارد و امروز جای شکر دارد که یکی از فرزندان جوان و رشید انقلاب با علم و اقتدار پرچمدار این مجموعه را بر عهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه صدا و سیما نباید از هنجارشکنان چهره‌سازی کند، اظهار کرد: مراکز آموزشی نیز در جلوگیری از ترویج فرهنگ بی‌بند و باری در جامعه مسؤولیت مشخصی دارند و نباید نسبت به این مسؤولیت خود بی‌توجه باشند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]