×
×

شهرکریمه – ذوالنور: ساماندهی پروژه چهل اختران در اولویت کاری نمایندگان استان قم در مجلس است

  • کد نوشته: 35568
  • [ad_1] ذوالنور: ساماندهی پروژه چهل اختران در اولویت کاری نمایندگان استان قم در مجلس است به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور امروز در آئین برگزاری چهارمین مرحله رزمایش بزرگ مواسات و همدلی اداره کل اوقاف استان که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از اوقاف و دیگر مسئولانی که این طرح […]

    شهرکریمه – ذوالنور: ساماندهی پروژه چهل اختران در اولویت کاری نمایندگان استان قم در مجلس است
  • [ad_1]

    ذوالنور: ساماندهی پروژه چهل اختران در اولویت کاری نمایندگان استان قم در مجلس است

    ذوالنور: ساماندهی پروژه چهل اختران در اولویت کاری نمایندگان استان قم در مجلس است

    به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور امروز در آئین برگزاری چهارمین مرحله رزمایش بزرگ مواسات و همدلی اداره کل اوقاف استان که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از اوقاف و دیگر مسئولانی که این طرح را اجرا کردند، اظهار داشت: امروز مردم در کنار بحران کرونا باید مشکلات سخت دیگری مانند تحریم ظالمانه دشمن را تحمل کنند.

    ذوالنور افزود: باید در این روزهای سخت کرونایی مردم با کادر درمانی که به‌عنوان خط مقدم جبهه سلامت هستند همکاری کنند چراکه کادر درمانی هم‌ظرفیتی دارند و از مردم درخواست می‌شود فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت  به آن وفادار باشند.

    رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت عمرانی و منظر و سیمای شهرقم بیان کرد: بلوار عمار یاسر، صفائیه مانند یک منطقه جنگ‌زده است هم‌چنین چهار مردان و آذر به لحاظ سیما و منظر شهری برای شهری مانند قم مطلوب نیست و باید به‌سرعت این پروژه‌ها ساماندهی و پیگیری شود.

    ذوالنور افزود: پروژه چهل اختران و اطراف بارگاه حضرت موسی مبرقع از پروژه‌های اولویت‌دار ما است و به‌عنوان نمایندگان مردم قم با جدیت پیگیر این پروژه و ساماندهی آن هستیم.

    وی در پایان گفت: مردم باوجود همه مشکلات اقتصادی و تحریم همیشه پای‌کار هستند و امروز این هیجان و حضور را در طرح مواسات مؤمنانه دیدیم، مردم طالب این‌گونه همراهی‌هایی هستند و از گروه‌های جهادی و نهادهای مردم‌نهاد کمال تشکر راداریم.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.