×
×

شهرکریمه – رئیس غیرقانونی هیات کاراته قم استعفا دهد

  • کد نوشته: 31416
  • [ad_1] رئیس غیرقانونی هیات کاراته قم استعفا دهد به گزارش شهرکریمه مجید عبدالحسینی ظهر امروز در نشست خبری باموضوع «نقد و بررسی مدیریت و حاشیه های ورزش کاراته استان قم» با حضور جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان جهان و آسیا از استان قم، با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان قم با حضور […]

    شهرکریمه – رئیس غیرقانونی هیات کاراته قم استعفا دهد
  • [ad_1]

    رئیس غیرقانونی هیات کاراته قم استعفا دهد

    رئیس غیرقانونی هیات کاراته قم استعفا دهد

    به گزارش شهرکریمه مجید عبدالحسینی ظهر امروز در نشست خبری باموضوع «نقد و بررسی مدیریت و حاشیه های ورزش کاراته استان قم» با حضور جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان جهان و آسیا از استان قم، با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان قم با حضور ۱۵ عضو در اواخر سال گذشته برگزار شد اظهار کرد: در انتخابات این مجمع هیچ‌یک از دو کاندیدا حد نصاب آرا را کسب نکردند و مقرر شد یک ماه بعد مجمع مجددا برگزار شده و برای انتخاب رئیس هیات تصمیم‌گیری شود.

    وی با بیان اینکه اما پس از مدتی ابلاغ حکم ریاست برخورداری در هیات کاراته استان‌ قم صادر شد تصریح کرد: براساس ماده ۹ اساسنامه انتخاب رئیس هیات باید با کسب حدنصاب بیش از نصف باشد.

    این قهرمان سابقه کاراته جهان و کشور افزود: البته با پیگیری‌هایی که انجام شده وزیر ورزش دستور داد که انتخابات مجدد برگزار شود اما بعد از مدت‌ها مشخص نیست به چه دلیل این دستور اجرا نمی‌شود.

    وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نارضایتی‌های جامعه ورزش استان از مدیرکل سابق ورزش و جوانان گفت: مدیرکل قبلی به گونه‌ای عمل کرد که برخی هیات‌های ورزشی امین اداره کل بودند و برخی تبادلات مالی بین اداره کل و هیات‌های ورزشی صورت می گرفت؛ دوره قبلی مدیریت ورزش و جوانان استان قم از تاریخ ورزش استان باید پاک شود چراکه در این دوره هیچ کاری صورت نگرفت و ضربات سنگینی نیز به ورزش استان وارد شد.

    عبدالحسینی با اشاره به برخی سوءمدیریت‌ها در هیات کاراته استان بیان کرد: چطور می‌توان در زمانی که تمام مسابقات کشور تا پایان سال لغو شده و هیچ کاراته‌کایی در مسابقه‌ای شرکت نمی‌کند به افرادی خاص و نزدیک به هیات کاراته یا برخی باشگاه‌های خاص حق مسابقه پرداخت ‌شود.

    وی با اذعان به اینکه ما خواستار اجرای قانون در هیات کاراته هستیم گفت: رئیس غیرقانونی هیات کاراته با استعفای خود جامعه کاراته استان را خوشحال کرده و کار را به کاردان بسپارد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.