[ad_1] رسانه‌های استان قم باید در تراز انقلاب اسلامی باشند به گزارش شهرکریمه سید موسی حسینی کاشانی در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره‌ها سبب رشد رسانه‌های استان می‌شود. وی افزود: از همه مجموعه و افرادی که در برگزاری این جشنواره زحمت کشیدند […]

[ad_1]

رسانه‌های استان قم باید در تراز انقلاب اسلامی باشند

رسانه‌های استان قم باید در تراز انقلاب اسلامی باشند

به گزارش شهرکریمه سید موسی حسینی کاشانی در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره‌ها سبب رشد رسانه‌های استان می‌شود.

وی افزود: از همه مجموعه و افرادی که در برگزاری این جشنواره زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و از همه خبرنگاران و فعالان رسانه استان که در این جشنواره شرکت کردند تقدیر می‌کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تأکید بر لزوم عمل انقلابی رسانه‌های قم گفت: جشنواره ابوذر به ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های رسانه‌ای کمک می‌کند.

حسینی کاشانی بیان کرد: از زحمات همه عزیزان تشکر می‌کنیم به‌ویژه بسیج رسانه و همه مجموعه‌های رسانه‌ای استان قم که حضور پررنگی در این مراسم داشتند و این مشارکت جدی شما حقیقتاً قابل قدردانی است.

وی ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارک دهه کرامت عنوان کرد: این موضوع  قابل‌توجه است که رسانه‌های استان‌ها شوق‌وذوق در این جشنواره شرکت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌های قم ادامه داد: رسانه‌های کشور به‌ویژه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قم به‌عنوان مهد انقلاب اسلامی باید در تراز انقلاب اسلامی باشند.

حسینی کاشانی با اشاره به ثمرات برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای خاطرنشان کرد: ارتقای کمی و کیفی کارهای رسانه‌های استان قم و همان رسانه‌هایی خواهند شد که بتوانند آثار درخشانی از خود نشان بدهند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]