[ad_1] رشادت رزمندگان استان در دفاع مقدس برای جوانان قمی تبیین شود به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام محمود محمدی عراقی شامگاه چهارشنبه در نشستی در محل سابق اعزام بسیجیان استان در دفاع مقدس که در مدرسه علمیه مشکات برگزار شد اظهار داشت: این محل برای اعزام نیروهای بسیج به جبهه بوده است که باید احیا شود […]

[ad_1]

رشادت رزمندگان استان در دفاع مقدس برای جوانان قمی تبیین شود

رشادت رزمندگان استان در دفاع مقدس برای جوانان قمی تبیین شود

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام محمود محمدی عراقی شامگاه چهارشنبه در نشستی در محل سابق اعزام بسیجیان استان در دفاع مقدس که در مدرسه علمیه مشکات برگزار شد اظهار داشت: این محل برای اعزام نیروهای بسیج به جبهه بوده است که باید احیا شود و مورد توجه نسل جوان باشد.

وی افزود: این مکان در اختیار بخش موتوری آستان مقدس حضرت معصومه(س) بوده است که نیاز به ترمیم دارد ولی همچنان بخشی از شعارهای رزمندگان دفاع مقدس بر دیوارهای این مکان نقش برجسته است.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم بیان کرد: ترویج فرهنگ شهادت به نسل جوان باید مورد تأکید جامعه باشد و در این زمینه باید برنامه‌ریزی مناسب انجام شود.

محمدی عراقی با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره شهدا در قم عنوان کرد: صحبت‌های مقام معظم رهبری در سال ۹۸ درباره کنگره شهدای روحانی که قرار است در قم برگزار شود مورد تأکید باشد.

وی تصریح کرد: شهرداری قم زحمات زیادی برای احداث پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کشید، اکثر بودجه این موزه توسط مقام معظم رهبری تأمین شد و ایشان بر لزوم تکمیل آن تأکید دارند.

مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم عنوان کرد: با توجه به این‌که شهر مقدس قم خاستگاه انقلاب است این موزه با نام انقلاب و دفاع مقدس شناخته می‌شود و مقام معظم رهبری تأکید کردند که موضوع انقلاب در این موزه برای نسل جوان تبیین شود.

محمدی عراقی با اشاره به ارزش و جایگاه شهدا در اسلام خاطرنشان کرد: شهدای دهه ۴۰ و ۵۰ از شهدای غریب و مظلومی هستند که باید معرفی شوند و نسل جوان از رشادت و فداکاری این عزیزان آگاه شوند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]