[ad_1] رقابت رکاب‌زنان قم در رشته کورسی / آموزش دوچرخه‌سواری ایمن در قم به گزارش شهرکریمه مصطفی امینی امروز اظهار کرد: مسابقه تایم‌تریل انفرادی کورسی به مسافت چهار کیلومتر در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان روز جمعه چهاردهم شهریور ماه با حضور رکاب‌زنان در بوستان تفریحی ورزشی غدیر قم در جاده قدیم قم – […]

[ad_1]

رقابت رکاب‌زنان قم در رشته کورسی / آموزش دوچرخه‌سواری ایمن در قم

رقابت رکاب‌زنان قم در رشته کورسی / آموزش دوچرخه‌سواری ایمن در قم

به گزارش شهرکریمه مصطفی امینی امروز اظهار کرد: مسابقه تایم‌تریل انفرادی کورسی به مسافت چهار کیلومتر در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان روز جمعه چهاردهم شهریور ماه با حضور رکاب‌زنان در بوستان تفریحی ورزشی غدیر قم در جاده قدیم قم – دلیجان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری یک دوره مسابقه دوگانه شامل رشته‌های دوچرخه‌سواری و دوومیدانی اشاره و بیان کرد: این رقابت به صورت اختیاری برگزار می شود، ضمن اینکه رقابت‌های برنامه‌ریزی شده را بدون حضور تماشاگر و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با هدف سلامتی ورزشکاران برگزار خواهیم کرد.

 

احداث نخستین پیست اختصاصی رشته بی ام ایکس در قم

رئیس هیأت دوچرخه‌‌سواری استان قم در ادامه به برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی سبک پمپ ترک اشاره کرد و افزود: این رقابت‌ها در دو رشته کراس‌کانتری و بی ام ایکس و در دو رده جوانان و بزرگسالان در پیست اختصاصی بی ام ایکس پردیسان با حضور ۳۵ رکاب‌زن برگزار شد.

وی تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این رقابت‌ها ارتقاء رشته دوچرخه‌سواری در بین شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان بود که خوشبختانه استقبال خوبی شد و مسابقات را با اجرای کامل نکات بهداشتی برگزار کردیم و در پایان پیکارهای رشته بی ام ایکس رده جوانان به ترتیب حسن عابدینی، متین عامری و ارسام میرزایی اول تا سوم شدند.

امینی ابراز کرد: در رشته کراس کانتری جوانان مقام‌های اول تا سوم به احمدرضا هدایتی، طاها لطفی و علی جهانگیری رسید و در رده بزرگسالان رشته بی ام ایکس به ترتیب علی عابدینی، احسان بیانی و محمدعلی محقق اول تا سوم شدند و مقام‌های برتر همین رده در رشته کراس کانتری به علی لطفی، محمدمهدی شمس و سیدمحمدحسین میرجعفری تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها در ترکیب تیم هیأت دوچرخه‌‌سواری قم به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند، در ادامه تاکید کرد: پیست بی ام ایکس پردیسان قم نخستین پیست استاندار کشور است که به همت معاونت ترافیک شهرداری قم ساخته شده و رقابت‌های مختلفی در طول سال میزبانی خواهد کرد.

 

تعامل با شهرداری برای آموزش دوچرخه‌سواری ایمن

رئیس هیأت دوچرخه‌‌سواری استان قم در ادامه به جلسه هماهنگی ورزش همگانی با مسوولان اداره کل ورزش و جوانان و معاونت ورزش فرهنگی ورزشی شهرداری اشاره و عنوان کرد: هدف از برگزاری این جلسه، ایجاد تعامل و همکاری نزدیک به منظور توسعه ورزش همگانی در شهر قم بود.

وی همچنین به جلسه‌ خود با ذاکریان معاون سازمان حمل و نقل شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اشاره و در پایان اظهار کرد: در خصوص اقدامات لازم برای گسترش رشته دوچرخه‌سواری و ساز و کار استفاده از دوچرخه تبادل نظر و مقرر شد اقدامات لازم به منظور کاهش مخاطرات استفاده از دوچرخه و همچنین آموزش دوچرخه‌سواری ایمن در قم انجام پذیرد.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]