[ad_1] رقابت ۲۱ هزار نفردر مسابقه «حدیث ولایت» به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام مرتضی جعفری با بیان اینکه در مجموع بیش از ۲۱ هزار نفر در مسابقه حدیث ولایت شرکت کرده‎اند، اظهار کرد: در بخش عمومی ۱۰ هزار و ۵۳۴ نفر، بخش کودک هفت هزار و ۱۳۷ نفر و در بخش نوجوان سه هزار و ۷۵۵ […]

[ad_1]

رقابت 21 هزار نفردر مسابقه «حدیث ولایت»

رقابت ۲۱ هزار نفردر مسابقه «حدیث ولایت»

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام مرتضی جعفری با بیان اینکه در مجموع بیش از ۲۱ هزار نفر در مسابقه حدیث ولایت شرکت کرده‎اند، اظهار کرد: در بخش عمومی ۱۰ هزار و ۵۳۴ نفر، بخش کودک هفت هزار و ۱۳۷ نفر و در بخش نوجوان سه هزار و ۷۵۵ نفر شرکت کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰ تشکل مردمی و ۱۰۰ کانال تخصصی مجازی این مسابقه را برنامه اصلی خودشان قرار دادند و مخاطبان را به این مسابقه دعوت کرده‌اند.

 دبیر اجرایی مسابقه حدیث ولایت اظهار کرد: این مسابقه با معرفی سه کتاب مدرسه غدیر برای نوجوانان، دست علی برای کودکان و فریادهای رسول الله برای بزرگسالان به معرفی واقعه غدیر و معرفت افزایی نسبت به مفاهیم ولایت و ولایت پذیری پرداخته است.

وی ادامه داد: قرعه کشی این مسابقه انجام شده است و ۱۴ پلاک طلا و ده‌ها هدیه متبرک آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به برندگان اهدا خواهد شد.

دبیر اجرایی مسابقه حدیث ولایت اضافه کرد: اسامی برندگان در قرعه کشی به زودی در سایت و کانال‌های حرم مطهر به نشانی astanqom@ بارگذاری می‌شود و همچنین با تماس تلفنی هم به آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]