[ad_1] روانشناسان در بیمارستان‌های ویژه بیماران کرونایی قم حضور پیدا می‌کنند‌ به گزارش شهرکریمه باقر محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از گروه‌های هدف سلامت روان کادر درمانی بیمارستان‌های ویژه بستری بیماران کرونایی، اعم از پزشک، پرستار و نیروهای خدماتی است. وی افزود: تصمیم گرفته شد برای اولین بار در کشور، روانشناسان حوزه […]

[ad_1]

روانشناسان در بیمارستان‌های ویژه بیماران کرونایی قم حضور پیدا می‌کنند‌

روانشناسان در بیمارستان‌های ویژه بیماران کرونایی قم حضور پیدا می‌کنند‌

به گزارش شهرکریمه باقر محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از گروه‌های هدف سلامت روان کادر درمانی بیمارستان‌های ویژه بستری بیماران کرونایی، اعم از پزشک، پرستار و نیروهای خدماتی است.

وی افزود: تصمیم گرفته شد برای اولین بار در کشور، روانشناسان حوزه بهداشت و درمان در بیمارستان‌ها مستقر و با حضور در بخش‌ها به کادر درمان روحیه داده و استرس و اضطراب آنان را کاهش دهند و همچنین در صورت نیاز به آنان در اتاق مشاور که در بیمارستان‌ها دایر شده است مشاوره دهند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم ادامه داد: گروه هدف دوم این روانشناسان، مشاوره به بیماران بستری در بیمارستان‌ها برای افزایش سطح روحیه بیماران و کاهش استرس و اضطراب آنها است.

محمودی خاطرنشان کرد: با توجه به متفاوت‌بودن نحوه غسل، کفن و دفن افراد فوت شده، اطرافیان آن‌ها دچار استرس و اضطراب فراوانی شده‌اند که ما با اختصاص اتاق مشاوره و استقرار دو روانشناس بالینی در آرامستان سعی در کاهش استرس و اضطراب خانواده و اطرافیان خانواده‌های بیماران فوت شده داریم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]