[ad_1] روشن شدن چراغ تئاتر قم با نمایش «همه چیز در مورد آقای ف» به گزارش شهرکریمه سید جواد طاهری امروز از آغاز اکران نمایش «همه چیز در مورد آقای ف» در خانه نمایش قم خبر داد و اظهار کرد: این نخستین نمایشی است که پس از تعطیلی سالن‌های نمایش به دلیل شیوع ویروس کرونا […]

[ad_1]

روشن شدن چراغ تئاتر قم با نمایش «همه چیز در مورد آقای ف»

روشن شدن چراغ تئاتر قم با نمایش «همه چیز در مورد آقای ف»

به گزارش شهرکریمه سید جواد طاهری امروز از آغاز اکران نمایش «همه چیز در مورد آقای ف» در خانه نمایش قم خبر داد و اظهار کرد: این نخستین نمایشی است که پس از تعطیلی سالن‌های نمایش به دلیل شیوع ویروس کرونا در قم به روی صحنه می رود.

وی ادامه داد: «همه چیز در مورد آقای ف» به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی بنده به روی صحنه رفته و داستان یک مرد آوازه خوان را روایت می کند که در مجالس عروسی اجرای برنامه دارد و از این طریق گذران زندگی می کند. اما به روزگاری رسیده که به دلیل سرفه صدایش خش دار شده و دیگر مشتری ندارد. این آوازه خوان که در جوانی ۲۰ روز پایان خدمتش را در جبهه گذرانده در صدد هست از این موقعیت استفاده کرده و درصد جانبازی بگیرد ولی در این بین به مکاشفه ای می‌رسد.

این کارگردان و بازیگر برجسته قمی با اشاره به اینکه تنها بازیگر این نمایش علی مقدم است، گفت: زهرا محمدباقری و زهرا فراهانی فشکی نیز به صورت صداپیشه در این نمایش حضور دارند.

طاهری با بیان اینکه این نمایش به مدت ۶۰ دقیقه به اجرا می رسد، ابراز کرد: این نمایش تا ۲۷ تیر از ساعت ۲۱ در خانه نمایش قم به نشانی انتهای بلوار الغدیر، نرسیده به بوستان علوی، کنار گذر تالار مدائن، ابتدای کوی ۴٩ به روی صحنه خواهد رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنا به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ظرفیت فروش بلیت برای هر سالن تا سقف ۵۰ درصد است و برای تماشای این نمایش، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله دارا بودن ماسک الزامی است. همچنین تمهیدات لازم برای ضد عفونی کردن روزانه سالن نمایش، صندلی ها و… در نظر گرفته شده تا همشهریان قمی با خاطری آسوده برای تماشای این اثر به سالن نمایش بیایند.

گفتنی است علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش و رزرو بلیط می‌توانند با شماره تلفن ٠٩٠١٣۶٨۵٩۶٠  تماس حاصل کرده یا از طریق وب‌‎سایتwww.bilitama.com اقدام به خرید بلیط کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]